Boy to friend
Boy to friend: Dekho voh ladki meri taraf dekh ke muskura rahi hai.
Friend: Yeh to kutch bhi nahi, jab maine pehli bar tumari shakal dekhi thi to 3 din apni hassi nahi rok paya tha.
by Pak101.com (few years ago!) / 1033 views
Similar Jokes
Sardarji to others:
Did anyone lose money wrapped in a rubber band?
One said, Yes I did
Sardar: Well, it's your lucky day,
I found the rubberband!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
The most rommantic country of the world..?
guess!
O yes!!! pakistan u know why?
har raat candle light dinner… =P
Thanks to wapda for Load Shedding :(
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 patan ko gadhay ne laat maari
pathan ko boht ghussa aaya wo utha or gadhay ko 4 – 5 laaten maar kar bola:
tu kia samjhta hay mein tujh se kam hun.?
by Pak101.com (few years ago!)
santa bar bar apni windows ka
Pasword bhool jata tha.
Ek baar usne socha
Mein apni windows ka Password kya rakhu jo kabhi na bhulu.
Usne password rakha INCORRECT
Ab jab bhi wo ghalat pasword enter karta
Computer usey khud bata deta
“Your pasword is Incorrect”
Santa Rocked. Computer Shocked…
Oye Balle Balle
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Bade ho kar tum kya karoge?
Student: Ji shaadi.
Teacher: Mera matalab, kya banoge?
Student: Ji dulha.
Teacher: Are, mera matlab hai, kya hasil karoge?
Student: Ji DULHAN
by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh Sahib on his death bed.
My wife where r u?
Yes,I m here!
My sons, My daughters, r u all here?
Yes,papa
Tay fer naal de kamray da pakha q chal rya aay?:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aaj Girl Friend ki shadi main jaa k ye Ehsaas hua
Faraz
K Biryani achi ho to Mohabbat bhi pheki lgti hai
( ',')/
/)( de na Yar.
LL
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa- ye bata ki duniya me kitne desh hai?
Banta- kar di na paglon wali bat,
duniya me 1 hi desh hai INDIA,
baki sab to videsh hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Bubbli ne ghar se bhag k shadi ki
5 din bad Bubbli rote hove waps aagae
Baap:Ab kyu aai ho?
Bubbli:
Papa wo BMW ka driver nikla
N95 b china wala tha
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR: KAL HUM NAY EASYLOAD WALAY KO BEWAKOOF BNAYA
BOY: WO KASAY?
SARDAR: HUM NAY US KO 100 RS KA NOTE DYA OR NUMBER GLAT LIKHWA DYA!!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)