‘Waiter! Chiken biryani me chiken hi nahi hain?’
Sardar gussey se: ‘Waiter! Chiken biryani me chiken hi nahi hain?’
Waiter: Sahab, gulab jamun mein kaun sa gulab hota hain…?
Sardar: Haan yar sorry…!!
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 898 views
Similar Jokes
Larka Thoker Lagney Se Gadhey K Paaon Mein Jaa Gira,
Paas Se Guzarti Hui Larki Boli: Barey Bhai K Paoon Chooh Rahey Ho?
Larka: G Bhabi.
by Tayyab Mughal (few years ago!)
In what way are a lawyer and a boxing referee different?
A boxing referee doesn't get paid more for a longer fight.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
operation se phely doctor ny phloon k haar mangwaey....
mariz: ye kis k liye.
doc: mera 1st operation he agar kamiyab hua to mery liye warna tumhary liye:P
by Pak101.com (few years ago!)
Husbend: Gaana Ga RaHa Tha Main Dunya Hila Dun Ga TEri Chahat Main,
_
Bv: Rahne Do Raat Ko Bed To Hila Ni Patey,
Dunya Kya Khak Hilaogy
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 admi adhi rat ko apni moti biwi ko jaga k bola
begum! sisk sisk kr mrna acha he ya 1 dum?”
begum:”1 dum”
admi:”to phir apni dosri taang b mere opr rakh do.”
by Pak101.com (few years ago!)
Aik admi apne gadhe ko nilha raha tha.
is ke dost ne poucha, “kya koi khas bat hay aaj?”
us admi ne kaha, “han aaj shaam ko mere gadhe ki salgira hay”
dost ne poucha, “phir mujhe kya khelao ge?”
us admi ne jawab diya, “jo kuch yeh khaye ga tum bi kha lena.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Professor khaali plate mein roti dubo kr kha rha tha…..
.
.
.
.
.
Waiter: aap ye kia kr rhe ho??
.
.
.
.
.
.
Prof: Hum maths teacher hain,
humne daal suppose ki hui hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
AChi bachi...2011
FATHER:beti aj tm ne phone per sirf 1 ghanta bat ki, tum ne t kabhi 4 ghantay se kam bat nai ki...??
BETI:"papa ap bhi na
ye wrong number tha..."
by Hina Ali (few years ago!)
Sardar talking on cell.
2nd Sardar : Kis se baat kar raho ho.
1st Sardar : Biwi se…
2nd Sardar : Itne… Pyaar
1st Sardar : Tumhari hai…
by Mohammad Ali (few years ago!)
father:jao beta meray liye ek glass pani ley k ao.
beta:abu mein nai jasakta, mein game khel raha hun.
2nd beta:choreye abu ye to hai he batamez
aap khudi ja k pe lein
by Pak101.com (few years ago!)