computer war
1 Pakistani dosre se: Yaar kehte hain iss baar jung computer se lari jaye gi???
2nd: Haan! mizaile computer se control hotay hain na...
1st: Phir tau hum jang haar jain gay.
2nd: Woh kese???
1st: Yaar agar mizaile chalanay se pahlay hi bijli chali gai tau???
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1005 views
Similar Jokes
GOLU-batao raste k dono tarf ped kyu hote he
MOLU-polution kam karne k liye
GOLU-Galat
kyuki agar ped raste me hote to gadiya kase jayegi
by Pak101.com (few years ago!)
America ki soch -Hum chand par pahoch gaye,
Ab aage kya karna he ?????
China ki soch - Hum 90% Dunia ki market pe raj kar rahe he,
Ab baaki par kese kare ?????
Hum Bhartiyo ki soch - 12 baje light gayi thi to 2 baje aayi thi ,
Ab 4 baje gai to 6 baje aayi,
Matlab sala 8 baje wapas jayegi ?????
.
.
.
.
.
.
"Oye fatafat motor laga ke pani bhar le ,
Mae mera mobile charge me laga deta hu" ..
by Pak101.com (few years ago!)
3 Bachay Aapas mein Batein Kar Rahe Thay:
Pehla Bacha: Main Bhooray Rang ki Car Longa Q K Mere Abbu k Baal Bhooray hain.
Dosra Bacha: To Mai kaali Car longa Q K Mere Abbu k Baal Kaale hain.
Teesra Bacha: Main To Baghair Chhat(Roof) ki Car lon ga
Q K Mere Abbu to Ganjay hain. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:- My heart like a mobile in that u r a sim card.
Boy:- I m very happy.
Girl:- Don’t be too happy
if I get a new offer I will change the sim card
by Pak101.com (few years ago!)
2 sardaron ko 2 bomb mile,
1st Sardar: chal police ko de k aate hain.
2 sardar: agar koi bomb raaste me phat gaya to?
1st sardar: jhoot bol denge ki 1 hi mila tha
by Mohammad Ali (few years ago!)
boss:pichle 6 mahino mein tumne kitni chhutiya li hai.kabhi bimari,to kabhi honeymoon,bacheki bimari.ab kya hai?
karamchari:kal meri shaadi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ke lips jale hue the
Banta: Kaise jale
Santa: Wife ko railway steation drop krne gaya tha.
Banta: To?
Santa: Khushi ke mare.
Train ke engine ko choom liya :*
by Asim Raza (few years ago!)
Teacher: urdu mein translate karo,
“Dear look at that girl.. She is beautiful”
Student:
“jani !!! Bacchi to dakh …
Qayamat hy qayamat….
by Raju (few years ago!)
Santa: Qutub minar kaha hai?
Pappu: Pata nahi.
Santa: Kabhi ghar se nikla karo.
Pappu: Shyam Lal kaun hai?
Santa: Pata nahi.
Pappu: Kabhi Ghar pe bhi raha karo.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy n Girl in a HOTEL
Boy: I Love U
Girl: I dont Love U
Boy: Think again?
Girl: I told u No
Boy: Waiter,Bring seperate bills for us. Girl : i Love u 2
by Pak101.com (few years ago!)