Sincere Apology
Sincere Apology: If u dont like ny of my SMS or dont like 2 read or if my msgs disturb u,then plz dont hesitate,feel free 2 Throw Ur Mobile!!
by Mazhar Khan (few years ago!) / 764 views
Similar Jokes
1 sardar bus main betha
us k samnay 1 molvi beth gia
sardar dar gia or bola "molana saab tusi dum darood walay oo yha bumb barood walay?"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Chaadar-E-Ishq Pey Taaza Lahu Key Cheentay Hain…
Hudood-E-Ishq Sey Aaagay Nikal Gaya Hai Koi…
Tak Dhina Din
Pogo :P :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Munna Bhai:- a Circuit, apun k mind me 1 laucha chal rela he,
ye Bagla 1 tang utha k kae ko sota he?
Circuit:- aray simple Bhai,
bolay to agar Bagla dosri tang b utha lega to gir jai ga. . .
by Abdul Basit (few years ago!)
I had found the secret of the redness of the lips of her .
When she asked for the pan gutka to me,
‘Darling gutka pan to mangawao”
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Sardar Apnae Marriage Certificate ku 1 hour sae Dekh raha tha.
Begam Ai Booli, Tusi inni Dair Say Kia Dekh Rahe Hu?
Sardar Bola, Expiry Date Dekh raha hoon......
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sasur ne Daamaad se kaha : 6 saale me 8 baache.Ye kya hai?
Daamaad : Maine aapse kaha tha Gareeb jarur hu par aapki beti ko kabhi khali pet nahi rakhunga!
by Pak101.com (few years ago!)
Mum, I need a ladder for school.
Why?
Our teacher said we were going on a climbing holiday.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa Ki Shaadi Ke 3
Mahine Baad Hi. Beta Ho
Gaya.
Santa: "Ye Hamara
Bachha 3 Mahine Baad
Kaise Ho Gaya?
Aur Logo Ka To 9 Mahine
Baad Hota Hai?"
Biwi: "Aaap Bhi Na..Ye
Batao Aapki Shaadi Ko
Kitna Time Hua Hai?"
Santa:"3 Mahine"
Biwi: "Aur Meri Shaadi
Ko?"
Santa: "3 Mahine"
Biwi: "Aur Hamara
Bachcha Kitne Time
Baad Hua?"
Santa: "3 Mahine Baad"
Biwi: "Total Kitne
Months Ho Gaye?"
Santa Khushi Se: "Oh
Shit Yaar, SAMAY Ka
Pata Hi Nahi Chala.. Sorry
Janu Mene Tum par
Shak Kiya"
Biwi: Bas kar Pagle ab
Rulayega Kya =))=))
by Pak101.com (few years ago!)
Naman: Tujhe pata hai “impossible” word meri dictionary mein nahi hai…
Chaman: Arey yaar, ab bataake kya faayda….tujhe dictionary lete samay check karlenaa thaa na…
by Pak101.com (few years ago!)
Height Of Shakkk:
PATI:Mai Tumhare Sath 100 Saal Rahunga Or Pyar Krunga
Biwi: Uske Baaad Kahan Moo
Marne Ka Irada He?
by Pak101.com (few years ago!)