Ek Aadmi
Malik:
jaldi se koi khali rakshaa laao. Pathan
Nokr kafi der bad aaya aur bola shb,
koi raksha nhi mila jo nazr aya kocha
1 admi zarur beatha nzr aaya.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!) / 864 views
Similar Jokes
Ek Larki Ne Aadhi Rat Ko Larke Ko Fone Kia Or
Kaha K Ghar Aa Jaso Ghar Per Koi Nahi He
Larka Chala Gaya
Ghar Per Waqai Koi Nahi The
Tala Laga Hoa Tha
Ha Ha Ha Ha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: Mery dada ny 1857 ke jang main dushman ki tangain kaat di thin.
Dost: Gardanien q nai katin?
Sardar: Wo pehly he kati hui thin...
by Pak101.com (few years ago!)
"MERI" or "katreena KAif"
Ki 1 Aadat Same Hay
What . .?
Na Main Usay MSG Karta Hon
Na Woh MuJhe MSG Karti Hay...
Ye hota h pyar smjhy???
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor k band Clinic k agey lambi line thi
1 sardar bar-bar line mai ghusta,log usko pakr k peche phenk dete
sardar:Lagay raho kameeno,
mai v clinic nhi kholna.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teachr:
Us Bomb Ka Naam Bataiye Jo
Pakistan Ne India Par Phenka
Tha Aur India Ne Usey Pencil
Ki Tarhan Bana Dia?
Students:
Adnan SAMI…
by Pak101.com (few years ago!)
Rabri: Raat ko aap peeke gutter mein gir gaye the.
Funny Laloo: Kya bataoon, sub galat sangati ka asar hai, hum 4 dost... 1 bottle, aur woh teeno kambhakt peeten nahin.
by Pak101.com (few years ago!)
Examiner: Tell Me The Name Of This Bird By Seeing Its Legs Only?
Sardar: I Don’T Know. Examiner: You are Failed, What’S Your Name? Sardar: See My Legs & Tell My Name
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan raat ko lights off kar k so raha tha
Achanak ek Jugnu aa nikla
Pathan:
.
.
.
.
Ya Khuda! Ye Dengi machar to humko torch le kar doondh raha hai..)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Memon K Ghar Se Choontiyan Ja Rahen Thin…
Memon: Kahan Ja Rahi Ho ? Choonti:
Bhai Bhooka Marnay Se To Behtar Hai Hijrat Kar Jaeyn…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: Aao Race Lagatay hain, Jo haara woh ek hazaar rupay dega.
Pathan: Lekin Mujhe Rasta nahi Maloom.
Sardar: Bus Tum meray peechay peechay aatay rehna.
Pathan: Thanks Yara...
by ashfaq (few years ago!)