Loadshadding ke fowaied
Load Shedding K Fawaaid: Generator,UPS &
Candle Walo Ko Rozgar Ki Farahmi Bijli Ka Bill Kam
Aiga Mobile Charge Na Hone Se Balance & Time
Saving TV Na Dakhnay Say Gunaho Ma Kami Sabr
Karney Ki Waja Se Jannat Mein Jaaney K Ziyada
Imkanat (A Public.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 818 views
Similar Jokes
Banta: Hum To Udti Chidya K Bhi Par Gin Lete He,
Santa: Is Me Mushkil Hi Kiya Hai
2 Hi To Hota Hein
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend Ka Bridhtday Thha, Boyfriends Us Se Milne Gaya.
Girlfriend: “Mera Bday Gift Kaha Hai?”
Boyfriend: “Tum Sadak Ke Us Par Ek Red Hot Ferrari Dekh Rahi Ho Na?”
Girlfriend Khushi Se: “Yesssss”
Boyfriend: “Same Color Ki Nailpaint Li Hai Tere Liye
by Pak101.com (few years ago!)
Maa Bete Se-Uth Jaa Kmbakhat
Dekh Suraj Kab Ka Nikal aya Hai.
Beta-To Kya Hua Mamma
Wo Sota Bhi To Mujhse Pehle hai.
by Pak101.com (few years ago!)
1 srdar ji 1 Sheikh ki barat mei gye
Waha bar bar pani pesh kia ja rha tha
Tang a kr sardar bola:
Galy wich pani phans gya a
Ik boti ty deo…! :-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Agar Sadaron Kee Char Tangein
Hoti To Kya Hota?
Its Simple
Phir Un Mein Aur Bandron Mein
Ziada Farq Naheen Rahey Gha”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
m not at home, so plz send me a load 30 rupes, or
share me waiting plz yar
.
/
.
/
.
.
Agr es tarah k koi msg kre to samj lo k jhoot bool
raha hea.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Masterji Bacche Ka Lunch Kha Gaye...
.
.
.
.
...
Masterji: Beta Ghar Ja Kar Mera Naam Toh Nahi Bataoge na?
.
.
.
.
.
.
Bachha maasom awaaz mein bola:-
Ji Main Keh Dunga mera lunch kutta
khaa gaya
by Pak101.com (few years ago!)
1 Aalu ne Bhindi k number pe I love u ka msg
bheja,
Bhindi ne use phone kar k bura bhala kaha aur boli:
Shut up,
Tum itne mote aur main Slim and Smart..”
Aur aalu ka dil tod diya…
Aalu ko bahut dukh hua or us ne fir itni sabziyan
fasaayi ki Aaj aap khud hi dekh lo,
Aalu-Ghobi,
Aalu-Bengan,
Aalu-Shimla mirch,
Aalu-Palak,
Aalu-Matar,
Aalu-Gajar
Aur Bindhi us din se aaj tak akeli hai..
MORAL:
MAT KAR ITNA GURUR SURAT PAR AYE HASEENA
MAT KAR ITNA GURUR SURAT PAR AYE HASEENA
TERI SURAT PE NAHI HUM TO TERI SADGI PE
MARTE HAIN…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Do Sharabi Sadak Pe Ja Rahe The Ki Achanak Unhe Aayna Mila
1st Sharabi-Ye Photo Kiski Hai
2nd-Abe Gadhe Itna B Nahi pata Ye Photo To Meri Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar and his wife applied in court for Divorce
Judge: How will you divide, you have 3 kids.
.
Sardar:ok, we should next year !
by Tanveer Hussain (few years ago!)