chunti aur hathi ki marriage
Chunti aur Hathi ki love marriage hui, dusre din hathi mar gaya.
Chunti boli: Wa ray mohabbat.! eik din ka pyar hua, ab sari zindagi qabar khodne mein guzre gi.
by Abdul Sami (few years ago!) / 843 views
Similar Jokes
Son-Jeevan Bima Se Kya Hota Hai
Baap-Beta,Bima Ek Garib Aadmi Ko Zindagi Bhar Garib Rakhta Hai Taki Marne Ke Baad Ye Amir Ho Jaye
by Pak101.com (few years ago!)
Elaan-e-Aam
Apni Zakaat, Khairaat, Sadqat,
Aur qurbani ki khaalen, WAPDA ko dijiye.
Is se aapki Aakhirat aur Dunya roshan ho jayegi.Fu
by Pak101.com (few years ago!)
"Sard Fizaaa
Sard Lehjey Or
Yadoon Ki Dhund......!
+
IMraN JaNi,
+
Be-Chainiyon ko Barha Diya
Feb Ki is ShaaM Ne.....!!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Aadmi Jyotishi Se- Meri Shaadi Kyon Nahin Ho Rahi Hai.?
Jyotishi- Kaise Hogi.. Kundli Mein Sukh Hi Sukh Jo Likha Hai.!
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU apni billi ko lekar exam dene ja raha tha.
MOLU:-ye billi ko lekar kha ja rhe ho.?
GOLU:-exam dene.
MOLU:-koun sa..?
GOLU:-"CAT" ka.
by Pak101.com (few years ago!)
Aek admee langrata hua ata hai usey dekh kar dou docotr apas main jhagrte hain ,
aik kehta hai ke uski haddee toot gayi hai
doosra bolta hai ke nahi us ka angootha nikal gaya h ai
dono mein kafi behs horahi hoti hai to
teesra doctor bolta hai chalo us se hi poch lete hain usey poooch tay hain tou woh bolta hai nahi, meri tou chappal toot gayi hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
INTERVIEW : Imagine, in a closed room , how can you escape if it caught fire?
Sardar : Simple, stop imagining.
by Pak101.com (few years ago!)
Man 1- I Notice that Ur Wife Is Mostly In The Kitchen Probably She Loves Cooking Many Varieties
Man 2- No! Actually Our Telephone Connection Is In The Kitchen ;->
by tanveer hussain (few years ago!)
Teacher:Jurmana mafi ki Aplication
likho..
Sardar:Jurmana kina a?
Teacher:5 rupay.
Sardar:Ay ly 5 rupay baapu ne kya c
5,10 rupay wastay kisay kanjar di
minnt ni krni….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa : Mobile me kuch mp3 load krna he
Servicing Man : Memory card he?
Santa : Nahi kya Ration card chalega?
by Pak101.com (few years ago!)