Tumhari ammi ko kaisay pata chala
Aik dost (Doosray say): Tumhari ammi ko kaisay pata chala keh tum nay mun nahi dhoya?
Doosra dost : mein sabun bhigona bhool gia tha.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 932 views
Similar Jokes
1 sardar k ghar me billi rhti thi sardar billi se tang akr usy kahi chor aya. gar aya to bili ussy pehly ponch chuki thi.sardar bili ko dobara kahen dor chor k aya bili pher us sy phly gar ponch gai.sardar ko boht gussa aya ab wo bili ko boht hi zyada door chorny gya. wahn sy usny wife ko phon kya.
sardar:bili gar pnch gai ya nhi?
wife:han pnch gai hy
sardar:Us kamini se bol k mujy aker ly jaye mein rasta bhol gya hon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baap: Beta is bar exam may pas ho fail bike zaror dilaonga..
Larka: khush ho k konsi abbu
Baap: Pas howa tu HONDA 70 collage jane k lie. Aor fail howa tu YAMAHA 100 doodh pechne k lie
by hearthackervsgirls (few years ago!)
ek Aadmi dusre admi ko peet raha tha Aur khud jor jor se ro raha tha. jab logo ne usse pucha ki tum kyo ro raheho to usne kha- jab mai ise chodunga to ye bhi mujhe ise trah pitega.
by Pak101.com (few years ago!)
Ik kudi class vich bohot late aayi.
Master: Tu late kiyon aai?
Kudi: Masterji ik munda mera picha kar riha c.
Master: Par biba, tu late kyon hoi?
Kudi: Masterji, oh munda bohot holi holi chal riha c.
by Pak101.com (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia
jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki
banda soo hi jaye
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mulayam singh ek gao me vote mangne gye or 1 budhiya se bole-mata g cycle ka dhyan rkhna
budhiya-Me to tatti ja rahi hu
tu cycle me tala lga de.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa-kaha ja rahe ho?
Banta-Police Station,Mere ghar chor aya he
Santa-BV ko akela chod dia
Banta-Nhi,usne chor ko baho me jakad rakha hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa : Yaar Achha Hua
Me India Me Paida Hua
America Me Nahi
Banta : Q America Me
Hota To Kya Hota ?
Santa : Tu B Na
Muje English Kaha Aati Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
pathan cycle par jaa rha tha key galti se qabristan
me ghuss gya aur jub bahir nikla toh bola
uffff.... khudaya ye konsa road tha jiss mein itna
jump tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl: Doctor sahib mairy boyfriend ko andar bhula lejeye
.
Doctor: Trust me mai shareef admi ho….
.
Girl: Nahi Doctor Sahib, apki nurse bahir akeli hai, owr maira boyfriend shareef nahi hai
by Mazhar Khan (few years ago!)