Allama Iqbal
Aik daffa bas main cricket team ke kuch khalari safar kar rehy the or apas main lar jhagar rehy the. Aik buzargan ki waja se bohot guse main the jab in se raha na gya to uth kar bole. Allama Iqbal ne such hi kaha tha.
Utha ke phenk do gali main bahir
Nai tehzeeb ke annde hain gande
Aik khalari khara ho kar bola” baba jee Allama Iqbal ne ye us waqt kaha tha jab aap jawan the, hum to us waqt peda hi nahi hoye the.”
by Pak101.com (few years ago!) / 1373 views
Similar Jokes
A Lady Was Kissing A Lion Inside A Cage In Circus Ring Master:
“Anyone Can Do It?”
Sardar: Main Aata Hoon Lekin Pehle Lion Ko Hatao
by Pak101.com (few years ago!)
Santa – My Wife Died Yesterday.
I am Trying To Cry But Tears Are Not Coming Out,
What To Do?
Banta – No Problem.
Just Imagine She Came Back. :D
by Pak101.com (few years ago!)
Yeh To In Teen Pathanon Ki Mehrobani Hai Faraz
Warna
South Africa Jaise Team Ko Hirana
In Daal Khoron Ka Kaam Nahi Hai
by Pak101.com (few years ago!)
1 Andha aadmi air force mein bharti ke liye gaya
Major: Main tumhe kiss kam ke liye rakhu?
Aadmi: Sirf andhadhundh firing ke liye!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : Janeman! Tute huye dil se pyaar karogi ya dil tutne tak pyaar karogi.
Girl : Haramkhor! Tuti huye chappal se pitega ya chappal tutne tak pitega.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek admi baat karte waqt uski mobile ko charge khatam ho gaya
:dur, mobile ka charge kiun khatam hota hai?
:sir, mobile ko CNG pe convert karo paysa khatam hoga magar charge khatam nahi hoga.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: kal mera sher se saamna ho gaya Banta:
Phir kay hua
Santa: maine TV band kar di
Banta: Kyon vo to TV Main tha na
Santa: Ye to main samajhata hun, us jaanvar ko kya
pata TV h isase bahar nahi nikalte
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik Larka Doosray Say: Tunay Meri Girlfriend Ko Propose Kio Kia ?
Doosray Larkay Nay Mast Jawab Dya,
Jab Tak Larki Kunwari Ha, Na Teri Ha Na Meri Ha.
Bas Samjh Lo K Sarkari Ha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
A Tamilian call up Santa and asks " tamil therima??"
.
Santa got mad.. angrily replied..
Hindi tera baap!!!"
by Pak101.com (few years ago!)
Sab se ziyada gussa kb ata hai?
Jab girl friend k msg ka intazar ho aur compny walun ka msg aa jae.
by Sabir shah (few years ago!)