KHANA 12 SE 2 tak..
Shadi me aik sardar boht dair se khana kha raha tha kisi ne poocha kab tak khao gy
sardar.. Me tu khud tang aa gaya haan. ki karan card tay likha tha .......KHANA 12 SE 2 tak..
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 939 views
Similar Jokes
Court Me Faisla Howa
90% Pathan Bewakof Hote Hn
Is Pr Pathano Ne Kafi Shor Machaya
Phr Samjhaya Gaya K
10% Pathan Bewakof Nhi Hote
Tab Ja Kr Mamla Thanda Hva.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa :o bhai ap mujhe apne paise wapas karo itna chota kamra tm mujhe janwar samjhte ho.mujhe yahan nai rahna.
Waiter:o bhai ye ap ka kamra nai lift hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Molvi Sahab Was Online
On Facebook
Aadmi: Molvi Sahab Kal
Mere Bete Ny Cigrette
Pi Aur Jab Main Ny Usse
Maara Tou Us Ny Meri
Shirt Phaar Di..
Molvi: LOlz(Laugh Out Loud)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Beta: maa, aaj subhah jab mein papa ke sath bus mein aa raha tha to unhone ek aurat ke liye mujhse apni seat chodne ko kaha.
Maa: Beta, ye to achi baat hai bado ka samman karna chahiye
Beta: magar maa, mein to papa ki god mein baitha hua tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Lab pe ati hai Dua ban k tamanna meri,
Dil karta he band krwa doon sim tere,
Dor duniya ka tere DAM se ujala hojaye,
Jo mjhe sms na kare Uska rang kala HOjaye….
by Asim Raza (few years ago!)
Ye hoti hai asli dosti
1 dost ne aadhi raat ko apne dost ko call kar k Kaha
Yaar Main Ro Raha Hoon
dost ne Kaha
Dafa hu Main So Raha Hoon
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar: In Computer Exam
Examiner “What is Microsoft Excel?”
Sardar: “It is a new brand of Surf Excel to Clean the Computer.
by Pak101.com (few years ago!)
NewZealand me 1
Bacha peda hua hy
Pedaish k wkt
uska wght 80kg tha jo bhurta gya or 15 din bad 280kg ho gya
herat angez Magr sach hy
Q k
Bacha Hathi ka tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Kehty Hain Larki K Hath Ma
Barkat Hoti Hai,
Bilkul Sahe
Q
K
2 Inch Ki CheeZ Hath Ma Do To 6 inch Ki Kr Deti Hai,
laga pogo
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Larki Ghar Se Bhaag
Gayi . . . 3 Din Baad Wapis
Aai
Baap (Ghusse Se): Ab Kya Lene
Aai Ho ? ? ?
Larki: Patli Pin Wala Charger . . .;-):-*;-)
by Pak101.com (few years ago!)