KHANA 12 SE 2 tak..

Shadi me aik sardar boht dair se khana kha raha tha kisi ne poocha kab tak khao gy

sardar.. Me tu khud tang aa gaya haan. ki karan card tay likha tha .......KHANA 12 SE 2 tak..

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 939 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Court Me Faisla Howa

Court Me Faisla Howa
90% Pathan Bewakof Hote Hn
Is Pr Pathano Ne Kafi Shor Machaya
Phr Samjhaya Gaya K
10% Pathan Bewakof Nhi Hote
Tab Ja Kr Mamla Thanda Hva.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa ka kamra

Santa :o bhai ap mujhe apne paise wapas karo itna chota kamra tm mujhe janwar samjhte ho.mujhe yahan nai rahna.

Waiter:o bhai ye ap ka kamra nai lift hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Molvi Sahab Was Online On Facebook

Molvi Sahab Was Online
On Facebook
Aadmi: Molvi Sahab Kal
Mere Bete Ny Cigrette
Pi Aur Jab Main Ny Usse
Maara Tou Us Ny Meri
Shirt Phaar Di..
Molvi: LOlz(Laugh Out Loud)

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Beta: maa, aaj subhah

Beta: maa, aaj subhah jab mein papa ke sath bus mein aa raha tha to unhone ek aurat ke liye mujhse apni seat chodne ko kaha.

Maa: Beta, ye to achi baat hai bado ka samman karna chahiye

Beta: magar maa, mein to papa ki god mein baitha hua tha.

by Pak101.com (few years ago!)
dua

Lab pe ati hai Dua ban k tamanna meri,
Dil karta he band krwa doon sim tere,
Dor duniya ka tere DAM se ujala hojaye,
Jo mjhe sms na kare Uska rang kala HOjaye….

by Asim Raza (few years ago!)
Ye hoti hai asli dosti

Ye hoti hai asli dosti
1 dost ne aadhi raat ko apne dost ko call kar k Kaha
Yaar Main Ro Raha Hoon
dost ne Kaha
Dafa hu Main So Raha Hoon

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar: In Computer Exam

Sardar: In Computer Exam

Examiner “What is Microsoft Excel?”

Sardar: “It is a new brand of Surf Excel to Clean the Computer.

by Pak101.com (few years ago!)
NewZealand me 1 Bacha peda hua hy

NewZealand me 1
Bacha peda hua hy
Pedaish k wkt
uska wght 80kg tha jo bhurta gya or 15 din bad 280kg ho gya
herat angez Magr sach hy
Q k




Bacha Hathi ka tha.

by Pak101.com (few years ago!)
Larki K Hath Ma Barkat Hoti Hai

Kehty Hain Larki K Hath Ma
Barkat Hoti Hai,

Bilkul Sahe

Q

K

2 Inch Ki CheeZ Hath Ma Do To 6 inch Ki Kr Deti Hai,

laga pogo

by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Larki Ghar Se Bhaag

Ek Larki Ghar Se Bhaag
Gayi . . . 3 Din Baad Wapis
Aai

Baap (Ghusse Se): Ab Kya Lene
Aai Ho ? ? ?

Larki: Patli Pin Wala Charger . . .;-):-*;-)

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook