Santa call to FM Radio
Santa call to FM Radio I hv found wallet with Rs 15000 of Mr. Shyam
RJ Sir u want to return it
Santa Nahi re I want 2 dedicate a sad song 4 him
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 905 views
Similar Jokes
Teacher: Tumhari zindagi mai sab se zada kis book ne madad ki ha?
Student: Mere Papa ki cheque book ne.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa says: Koi acha sa kapda (cloth) dikhaiye.
Salesman: Plain main dikhaon?
Santa: Abey hawai jahaz main nahi dukan par hi
dikha!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ik amir Sardar ko heart surgery ke liye blood ki zarrorat thi.
Ik garib Bania us ko blood donate karta hai. Sardar usko 5 crore ka inam deta hai.
Sardar ko ik bar fir blood ki zarrorat padti hai. Bania badi khushi se usko fir blood donate karta hai. Iss bar Sardar usko ik Cadburies Chocolate gift karta hai.
Bania kaaran poochta hai.
Sardar: Ab meri body me bhi Bania ka khoon dor raha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Chor chori karke ghar se baher jane hi wala tha..
Suddenly kid woke up, and said to the thief :
Mera school bag bhi le jao warna main mommy, papa ko utha dunga
by Pak101.com (few years ago!)
Maachis ki teeli
Pathan ny Maachis ki teeli jalai, na jali.
2nd jalai, na jali.
3rd jalai, wo jal gai.
Pathan ny usy foren bujha diya,
or bola : "Ye kaam ki hai rakh leta hun...:-)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik Surgeon Ne Mamoli Operation
K Liey 5 Lakh Fees Mangi
To Mareez Bola:
Sahab Itne Paison Mein To Aik
Nai Car Aa Jae Gi
Surgeon:Wohi To Leni Hai
by Pak101.com (few years ago!)
MAKKHAN- Tumhari gaadi kaisi condition me hai??
DHAKKAN- Horn k alawa sab cheez aawaz karti
hain!! :-|
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa pland land hote hi chillane laga “Bangalore
aaya Bangalore aaya. Balle Balle”
Air Hostess : Hello sir, B silent.
Santa : “Ok, anglore aaya anglore aaya. Alle Alle”
by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh at shop: Bhai 1 rupy ka easy load kr do
Shopkeeper: Itna load karwa k call karni hai ya sms?
Sheikh: Karna te kuch ve nai bs aiven paise uraan di adat ae…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek kanjr tha wo sms parh tha....
Use pta tha k sender ne use kanjr kha ha...
Wo phir b sms parh rha tha...
.Kiya krtakanjr jo tha.Don't mind kanjr hahaha ha
by Tanveer Hussain (few years ago!)