Aik pathan ki cow gum ho geyi
Aik pathan ki cow gum ho geyi
Or woh report darj karane ke liye thaney geya
Sipahi ne report darj karte hoey poochaTumhari cow ki nishani kia hai
Pathan ne kahan k janab wohChalte hoey dum hilati hai
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 850 views
Similar Jokes
Academic Boyfriend to his GF -
Kal 1 baat ne mujhe poori raat sone nhi diya ,
GF(:Blush:) - What??
.
... .
.
BF - Akkar Bakkar bambay bol 80+90 pure 100
.
.
170 hone chahiye naa!! ;) :
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Mobile Company me job k liye gya.
Pehle hi sawal me use maar kar bhaga diya gya.
Sawal tha -Sabse famous Network kaun sa he.?
Sardar : Cartoon Network !!
by Pak101.com (few years ago!)
Anath Ashram Manager to Bania:
Sethji, aap hamare anath ashram ke liye kya kar sakte ho ?
Bania: Mein anath ashram mein apne 4 bachhe bhej sakta hu
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : You Look Exactly Like My Wife....
Girl : Ohhh... What's Your Wife's Name?
Boy : I'm Not Married Yet... ;-)
Moral : Learn New Methods To Propose.
by Pak101.com (few years ago!)
Sagar Ki Geeli Ret Par Ek Ladka Betha Tha.
Usne Apne Sath Bethi Ladki Se Pucha: "Tum Bolti Kyun
Nahi?"
Wo Palkein Jhuka Kar Muskurai Aur Ret Pe Likha, "Muh Mein
Gutka Hai"
Kitni Sharif Ladki Hai Yeh
by Pak101.com (few years ago!)
10th class ka student : Mein fail hona chahta hu
Dost : Kyun?
Student : Papa ne kaha hai ki 1st aaya, to science dilvaunga, 2nd aaya to arts, fair hua to shadi kara denge!
by Pak101.com (few years ago!)
1 yehi baat mujhy chain
se sony nahi deti.
“DOST”
K
pakistan bhar ki auraton
ko
Aetemad ariel par Q hy.
(,”)/’hum mar
<\/ gya hen
_/\_ kya??
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar (Apne Bete Se Bola):
Bevakuf…
Kaisa Machis Leke Aaya Hai
Ek Bhi Tili Nahin Jalti
Beta :
Kya Baat Karte Ho Papa
Sab Tili Test Karke Laya Hu
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan Aasman par
Dekh Raha ThaUsne Dosre pathan se pocha:
Yar ye SURAJ hai ya CHAND ?
Dosra pathan bola
Pata nahi hum khud is
Shehar me naya aya hai……………
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar je petrol khatam ho gaya hy car aagy nahi ja sakti
Sardar ooooooooho
Chal koi gal nahi wapas mor lay
by hearthackervsgirls (few years ago!)