Father : Tum Meri Beti Se Kab Se

Father : Tum Meri Beti Se Kab Se
Pyar Karte Ho?
.
Boy : 6 Mahine Se.
.
Father : Main Kaise Yakeen Kar Lu?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy : 3 Mahine Aur Wait Kar Lein,
Yaheen Ho Jaayega..!!

by Pak101.com (few years ago!) / 1051 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Boy: Papa main

Boy: Papa main apni girl friend ko kia doon?

Papa: Wo dikhti kaisi hay?

Boy: Wonderful,Beautiful,Smart Cute...Nazuk pari...

Papa: Mera zong wala number dedo;-)

by Pak101.com (few years ago!)
Modern Laila And Majnu

Modern Laila Mein tumhare ishq me barbaad ho gai, lut gayi, meri duniya rushwa ho gayi

Modern Majnu To karmjali, mein kaun sa bank managar ban gaya

by Pak101.com (few years ago!)
A couple

A couple were arguing.

Wife:u dont like anybody in my family

Man:Not true,I like ur mother-in-law better than my mother-in-law!

by Abdul Sami (few years ago!)
Kabil Bano Kamyaab Nahi

Raju Ek Din Shyam Se Puchta Hai.

Raju: "Ek Over Mein Kitni Ball Fenki Jati Hai?"

Shyam: "6 Ball"

Raju: "Galat, Ek Over Mein Ek Hi Ball 6 Baar Fenki Jati Hai"

Kamyaab Nahi, Kabil Bano

by Pak101.com (few years ago!)
Motorway police

Motorway police:KHAN ap 180 Kì speedsy kyn ja rahy ho

KHAN:Tm logn ny he to side walyboard pe likha hy:YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA HY ;->

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife: "Tum GOA ja rahe ho to

Wife: "Tum GOA ja rahe ho to
mujhe apne sath kyu nahi le
jate?"
.
.
.
Husband: "Are pagli, Koi
Restaurant jata hai to Tiffin
sath le jata hai kya.?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Marte marte bachi hun

Bv:me driver ko nokri se nikal rahi hun,aj me dusri bar marte marte bchi hun.
Shohar:(khushi se)begum aik aur mauqa use de do

by Sabir shah (few years ago!)
Hotel Wale Hum Logo Ko Loot Te Ha

Santa Apni Wife Ke Saath Dinner Ke Liye Restaurant Mein Jata Hai.

Dinner Kerne Ke Baad Waiter Aata Hai.

Waiter: “Aapka Bill Sir”

Santa: “Yeh Lo Mera Card”

Waiter: “But Sir, Yeh Nahi Chalega, Ye Toh Ration Card Hai”

Santa: “Toh Phir Bahaar Kya Majaak Mein Likha Hai All Cards Are Accepted.”

by Pak101.com (few years ago!)
Scooty kab li

Santa: Ye scooty kab li
Banta: Kal raat ko EK ladki mujhe scooty par bahut
dur le gayi aur boli jo chahiye le lo ,
main Scooty le aya.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
What’s the similarity between sun

What’s the similarity between sun and wife?
.
.
.
Yehi k dono ki taraf ANKH utha k nahi dekh sakte

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook