Apni To Petrol Se Hoti Hai
Santa :
Whats Da Nam Of Ur Car
Banta :
I Dont No But It Starts Wid”T”
Santa :
Kamal Hai Yar Teri Gadi Tea Se Start Hoti Hai
Apni To Petrol Se Hoti Hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1182 views
Similar Jokes
Patient: Doctor, are you sure I'm suffering from pneumonia? Once a doctor was treating his patient with pneumonia but the patient died of typhus.
Funny Doctor: Don't worry, it won't happen to you. If I treat someone with pneumonia he will die of pneumonia only
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Zameen par rehne wali janwer bacche deti hai, Hawa mein urne wali andey deti hai!
Woh konsi cheez hai jo hawa mai bhi urti hai or bacche bhi deti hai??
Student: “Air Hostess!”
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: I gave a moving performance in singing.
Banta: What do you mean by moving performance?
Santa: Everyone moved out of theatre.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: oye banta machli khayega?
Banta:nahi yaar usme kaante hote hain.
Santa: oye chadd yaar, chappal pahen k kha lena.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Molvi dua mang raha tha
kash shahadt ki moat mil jaye
Pathan:ye nhi ho skta.
Molvi:wo Q?
Pathan:Jahad pe to tu ne jana nhi or halwe may ksi ne bomb rkhna nhi.
by itrat batool (few years ago!)
Uski aankhe toh sagar se bhi gaheri hai,
Uski aankhe toh sagar se bhi gaheri hai,
Main ijhar mohabat kar ke thak gaya,
Tab pat chala sali yeh toh behri hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Exam tha sar par aur bachon ne padhna chor diya...
Wah Wah..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Exam tha sar par aur bachon ne parna chor diya..
.
.
.
CID KA ACP tha toilet me..
Aur DAYA ne darwaza tod diya..:p :O :D
by Pak101.com (few years ago!)
Santa drves in 2 1-way & cross NO
ENTRY board. POLICE : oye tainu NO ENTRY board dekha nahi kya?
Santa:"Oey! Mainu lagga ki aey flim poster hai!"
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Neta Ek Gaanv Mein Vote Mangne Ke Liye Har Ghar Mein Jaa Raha Tha,
Ek Ghar Mein Ghussa Aur Ek Aurat Ko Bola,
Neta: “Chinta Na Kijiye Ab Hum Aa Gaye Hai, Ab Vikas Hoga”
Aurat Sharmate Hue Boli: “Pichli Baar Bhi Aapne Yehi Kaha Tha, Par Tab Pinky Hui Thi“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Dr.Sahab 2 Saal Pehle Mujhe Bukhar Aya Tha...
Dr: To Ab Kya Hua.
Santa: Aap ne Nahane ko Mana Kiya Tha! Ab Naha Lun?
by Pak101.com (few years ago!)