Dr. banne mein kitna kharcha aata hai.
A man asked: Dr. banne mein kitna kharcha aata hai.
An Interesting answer from Medical Student:
Paisa to kam kharch hota hai,
Par JAWANI puri kharch ho jaati hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1504 views
Similar Jokes
Sonu AXE-EFFECT DEO Laga K Nikla
Uske Pichhe BUDHIYA Padh Gayi
Sonu Ne Company Se Shikayat Ki
Waha Se Reply Aya- Sir Apne Expired Deo Lagaya Hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Sonu-Tune Uss Ladki K Liye Cigratte Chhodi
Monu-Ha
Sonu-Daru
Monu-Ha
Sönu-To Shadi Q Nahi Ki
Monu-Itna Sudhar Gaya Tha Ki
Uss Se B Achi Mil Gayi..
by Pak101.com (few years ago!)
Larki k hath me bachun k pamper ka packt tha
faqeer:kuch de do
larki :maaf karo
faqeer:ye bread ka packet hi de do.
Larki:kal ana jam laga k dun gi
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher: Bade ho kar tum kya karoge?
Student: Ji shaadi.
Teacher: Mera matalab, kya banoge?
Student: Ji dulha.
Teacher: Are, mera matlab hai, kya hasil karoge?
Student: Ji DULHAN.
by khalid hussain (few years ago!)
Basant : Ek baat batani hai, par please muje marna nahi. Veeru: Bolo. Basanti: Mein Pregnant hu! Veeru: It's a very good News, we will celebrate it. Basanti : Shadi se pahle bapuji ko bataya tha ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
26. Bird asked a bee, u work so hard 2 get honey n people steal. dont u feel sad?
Bee-no,coz they can never steal my art of making honey.
Moral:
... Insaan kya.....
kutta, billi, makkhi, jisko dekho wo aajkal philosphy jhaad raha hai....:D :P :p
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: hi baby :*
Boy: hii sweet heart...(sending failed)
Girl: Are you there?? :(
Boy: yes yes..I'm here...(sending failed)
Girl: are you ignoring me or what?? :X
Boy: honey I'm not..i m right here..(sending failed)
Girl: Its over..
don't you ever talk to me again !! :@
Boy: Damn ! go to hell.. :@ (message send)
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan Amma rozana bus my conductor ko kaju or badam khany ko dia karti thi.
conductor : Amma ap mujhy roz kaju, baam khany ko kiyo deti hi.?
Amma : Mere dant to rahy nai beta sirf choos k phenkna acha nai lagta . socha kisi k pait me hi chaly jaen
hahahahahaaaaaa....
by @irha@ (few years ago!)
BOSS:15 din ki chuti q chahiye?
pathan:cousin ki shadi he.
boss:cousin ki shadi me15 din chuti q?
pathan:cousin ki shadi mujse ho rahi he . . . .
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Petrol ke rate badhne par Santa bola: “Menu koi farak nahin penda. Pehle bhi 100 ka bharwata tha ab bhi 100 ka bharwata hoon.”
by Pak101.com (few years ago!)