Dr. banne mein kitna kharcha aata hai.

A man asked: Dr. banne mein kitna kharcha aata hai.

An Interesting answer from Medical Student:
Paisa to kam kharch hota hai,
Par JAWANI puri kharch ho jaati hai.

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1504 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sonu AXE-EFFECT DEO Laga K Nikla

Sonu AXE-EFFECT DEO Laga K Nikla

Uske Pichhe BUDHIYA Padh Gayi

Sonu Ne Company Se Shikayat Ki

Waha Se Reply Aya- Sir Apne Expired Deo Lagaya Hai..

by Pak101.com (few years ago!)
Sonu-Tune Uss Ladki K Liye Cigratte Chhodi

Sonu-Tune Uss Ladki K Liye Cigratte Chhodi
Monu-Ha

Sonu-Daru
Monu-Ha

Sönu-To Shadi Q Nahi Ki
Monu-Itna Sudhar Gaya Tha Ki
Uss Se B Achi Mil Gayi..

by Pak101.com (few years ago!)
Faqeer vs larki joke

Larki k hath me bachun k pamper ka packt tha

faqeer:kuch de do

larki :maaf karo

faqeer:ye bread ka packet hi de do.

Larki:kal ana jam laga k dun gi

by Sabir shah (few years ago!)
Bade ho kar kya banoge

Teacher: Bade ho kar tum kya karoge?
Student: Ji shaadi.

Teacher: Mera matalab, kya banoge?
Student: Ji dulha.

Teacher: Are, mera matlab hai, kya hasil karoge?
Student: Ji DULHAN.

by khalid hussain (few years ago!)
Double Standard - Jolly Uncle

Basant : Ek baat batani hai, par please muje marna nahi. Veeru: Bolo. Basanti: Mein Pregnant hu! Veeru: It's a very good News, we will celebrate it. Basanti : Shadi se pahle bapuji ko bataya tha ...

by Mazhar Khan (few years ago!)
26. Bird asked a bee

26. Bird asked a bee, u work so hard 2 get honey n people steal. dont u feel sad?

Bee-no,coz they can never steal my art of making honey.

Moral:
... Insaan kya.....
kutta, billi, makkhi, jisko dekho wo aajkal philosphy jhaad raha hai....:D :P :p

by Pak101.com (few years ago!)
Girl: hi baby

Girl: hi baby :*
Boy: hii sweet heart...(sending failed)

Girl: Are you there?? :(
Boy: yes yes..I'm here...(sending failed)

Girl: are you ignoring me or what?? :X

Boy: honey I'm not..i m right here..(sending failed)

Girl: Its over..
don't you ever talk to me again !! :@

Boy: Damn ! go to hell.. :@ (message send)

by Pak101.com (few years ago!)
Bus conductor

Aik pathan Amma rozana bus my conductor ko kaju or badam khany ko dia karti thi.

conductor : Amma ap mujhy roz kaju, baam khany ko kiyo deti hi.?

Amma : Mere dant to rahy nai beta sirf choos k phenkna acha nai lagta . socha kisi k pait me hi chaly jaen

hahahahahaaaaaa....

by @irha@ (few years ago!)
Pathan

BOSS:15 din ki chuti q chahiye?
pathan:cousin ki shadi he.
boss:cousin ki shadi me15 din chuti q?
pathan:cousin ki shadi mujse ho rahi he . . . .

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Petrol ke rate badhne par Santa bola

Petrol ke rate badhne par Santa bola: “Menu koi farak nahin penda. Pehle bhi 100 ka bharwata tha ab bhi 100 ka bharwata hoon.”

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook