Phone Nark 2 Nark Free Hai
OSAMA Nark me Yamraj se bola1 cal Kr Lu Pakistan?
Yam-Kar Lo.
OSAMA-Kitna Bill Hua?
Yam-Kuch nahi.
OSAMA-Q?
Yam-Nark 2 Nark FREE Hai
by Pak101.com (few years ago!) / 892 views
Similar Jokes
Ladkiya Dusri Ladkiyo Ko Gift Mein Perfumes, Ear Rings, Jeans, Tops Ya Choclates Deti Hai.
Aur Ladke
“Ye Le Ladki Ka Number, Bas Mera Naam Nahi Ana Chahiye“
by Pak101.com (few years ago!)
Pati: Agar mein mar gaya toh mere marne ke baad, kyaa tum doosri shaadi karogi ?
Patni: Nahi… main apni behan ki saath rahungi. Aap Kya Karoge ?
Pati: Mein bhi tumhaare marne ke baad tumhari behan ke saath rahunga…
by Pak101.com (few years ago!)
Zindagi me Shadi karna bahut zaroori hai..
Kyon ki..?
Zindagi mein Khushiyaan hee sab kuch nahi hoti..
by Pak101.com (few years ago!)
WelCome to
"SACH KA SAMNA"
Jawab sirf
HAAnN
ya
NA
me dena he
Aapke Liye Pehla Sawal
.
.
.
Kya Apke gharwale jante Hain k aap pagal ho?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher: tumhaara homework kyu tumhaare pitaa ke handwriting main hai?
Student: maine unka pen use kiyaa thaa sir
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan ne apni bhabhi ko jaan se mar diya
.
Logon ne pocha ke kion mara?
.
Pathan: Yaar mai jis se bhi pochta ke phone pe kis se bat kar rahy ho, kehta
Tumhari bhabhi se
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Naag! Do Not Punch Me
Santa:Do You Know English?
Banta:Yes
Santa:Ok! Tell me What Is The Opposite Of Naag Panchmi?
Banta:So Simple Yar, Naag! Do Not Punch Me
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan dosre se
Tumhare papa ki maut kis tarhan hoi thi
Dosra pathan afsos karte hoey
Yaar onn ki yadasht bohat kamzoor thi Dopaher ko sotey waqt woh Saans lena bhool geye they
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kisi behri jahaz main kain log safar kar rehy the achanak aik chota sa bacha samandar main ja gira, jahaz main halchal mach gai, thori der bad aik nojawan bachy ko good main liye samandar se nikal aya. logo ne is ki bahadari ki tareef ki.& & &
Nojawan bola:”who sab to thek hay magar ye batao, ke muje Dhaka kis ne diya tha.
by Pak101.com (few years ago!)
light chali gayi
beta-papa torch do na
baap-le,padega kya?
beta-no papa frnd ko sms bhejna hai isliye torch maang raha huin
by Pak101.com (few years ago!)