“u will go to jail”.
Teacher: “I killed a person”
convert this sentence into future tense.
Sardar: The future tense is “u will go to jail”.
by tanveer hussain (few years ago!) / 910 views
Similar Jokes
Bus Chali Jhatka Laga Santa Ek Ladki Par Ja Gira,
Ladki Gusse Se Boli: “BadTamij, Kya Kar Raha Hai?”
Santa Khush Hote Hue Bola: “Ji, Punjab University Se B.Tech Final Kar Raha Hoon“
by Pak101.com (few years ago!)
PAPPU : Daddy, have you
ever been to Egypt?
FATHER : No. Why do
you ask that?
PAPPU: Well, where did
by nadeem (few years ago!)
Ek Indian ja raha tha Pathan say takar ho gy.
Indian: Men shama chahata hn,,
Pathan: Shama ko hum bhi chahta ha lekin Uska baap nahi manta ..!:-o
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan on phone: Maa khush khabri hai
Maa: Bol beta
Pathan: Hum 2 se 3 ho gaye
Maa: Mubarak ho,beta hua ya beti
Pathan: Meri biwi ne dosri shadi karli..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan to 2nd Pathan: Yaar koi aisa Gift bata jo teri bhabhi k seedha Dil par lagay.
2nd Pathan: Goli maar day.
by Abdul Hannan (few years ago!)
HUSBAND ne WIFE se:
"HATA Lo Apne Chahre Se Ye Zulfe,
A Jaane-E-Tamanna
.
.
.
.
.
KHUDA Kasam
.
.
.
Agli Baar "Khane" Me Baal AAYA to Sajni se Gajni bana Dunga.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Memon Road Se Guzar Raha Tha
Achanak Usne Jhuk Kar
Road Se Kuch Uthaya
Aur Zoor Se Chillaya
Kameenaay Log
Poti B Aesi Kartai Hen
Jaisay Koi Samoosa Para Ho.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
7 sadhu 7 chatai per dhyaan lagakar baithe the.
Ek Aadmi aata hain aur sabse bujurg sadhu ko Pranam kar poochta hain
Maharaj ladki nahi pat rahi hai.. kya Karu?
Woh sadhu sabse chote sadhu ko pukarta hain
Aur kehtaa hain.. chotu ek aur chatai laga de beta..
by Pak101.com (few years ago!)
Boyfriend (got excited): Maine -kya
kiya tumhare sapne mein aa ke
Girlfriend replied: We were traveling in bus,
Suddenly the bus lost control and fell in the river..
Everyone swam to save their life,
but you were still swimming and
searching for someone.
Boyfriend:-I was searching for you, na..??
Girlfriend said: NO, You were shouting,
.
.
.
Arrey, conductor kidhar gaya, 2 rupiye lene the.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 Cheeje kismat walo ko milti hai
1- Without Boyfrnd wali acchi
Patni...!
... .
.
.
Aur
.
.
.
2- samose ke sath xtra chatni:-p
by Pak101.com (few years ago!)