SANIA MIRZA Se Phone Pe Baat
Santa: Mene Kal SANIA MIRZA Se Phone Pe Baat Ki
Banta: That’s Great Yaar..
Usne Kya Kahaa..??
Santa: Usne Kaha WRONG NUMBER
by Pak101.com (few years ago!) / 1000 views
Similar Jokes
Baap; Agar ab Tum Fail Huye to Mujhe ABBU Mat Kehna
Result Aane Per
Baap: kya bana result?
Beta: Sorry Yaar mushtaq aj Tum ne Baap kehlaane ka HAQ Kho dia¿¿
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardarni: 20 Saal Tk Meri Koi
Olad Ni Hoi.
.
.
2nd Sardarni:Te Fer Tu Ki Kita ?
1st: Fer Me 21 Saal Di Hoi Te
Abbay Ne Mera VIYAH Kr Ditta
“Fer Ja K Kaka Hoya
by tanveer hussain (few years ago!)
A logical Answer..
Teacher: Tumhare abu kitne
saal k hain?
Bacha:Jitne saal ka mein
hon,
Teacher”Wo kese?
Bacha:jis din me peda hua
usi din
to wo abu baney.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Pappu Ke Saath Bazar Ja Raha Tha To Kuch Dekh Kar Bola.
Santa: “Beta, Sharab Kabhi Mat Peena, Warna Wo Jo Do Aadmi Ja Rahe Hai, Wo Tumhe Chaar Nazar Aayenge”
Pappu: “Lekin Papa, Wo To Ek Hi Aadmi Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:molvi sahab koi aisa tareeqa btao k mai khao peeo or mera roza na tote
molvi:logo se mukke or laat khao or gussa pee jao roza nai tote ga.;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Bus Stop Per Khade Kisi Aadmi Se Puchta Hai.
Pathan: “Bhai Sahab Sadar Bazar Kon Si Bus Jayegi?”
Aadmi: “21 No.”
4 Ghante Baad Wo Aadmi Wapis Aaya To Dekha Pathan Udhar Hi Khada Thha”
Admi Bola: “Kya Hua Khan Sahab Aap Gaye Nahi Abhi Tak?”
Pathan: “Bas Yaar, 18 Bus Guzar Gayi Hai Do 2 Aur Guzar Jayein To 21 Number Aa Jayegi To Ham Jayenge“
by Pak101.com (few years ago!)
Wakeel: Tum ne Police Officer ki jaib me jalti hui matches kyun rkhi?
Pathan: Ye Hum ko bola "kaam krvana hai to pehle "JaiB" garam karo...
by Abdul Basit (few years ago!)
Ek Daaku Pathan K Ghar Gus Giya Aur Bola Jaldi Batao SONA Kahan He?
Pathan:
Pagal Ka Bacha Itna Bara Ghar He
Kahin B So Jao Hamen Uthane Ki Kia Zarurat Thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Shirt k liye kapda dikhaiye
Salesman plain me dikhau?
Sardar nahi,
Helicopter me dikha saale Bandar ki aulad…
Sardar dekha ni ki mazak shuru.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl:” Mujhe is tarah se propose
karo ki kisi ne nahi kiya ho..
.
.
Boy:” (slapped the girl) kamini,
i love u
.
.
.
Kutti, Saali, Shaadi karle
mujhse aur tabah karde Mujhe…
by Mazhar Khan (few years ago!)