bill conintin's wife
A question 4 Bill Clinton:
Wat was Miss Lewinsky’s most memorable feature?
She has d whitest teeth I’ve ever come across!
by Abdul Hannan (few years ago!) / 908 views
Similar Jokes
Qudrat Ne
Aurat ko Haseen Banaya.. !!!
Khubsurti Di..
Hirni Si Aankhein..
Resham Se Baal..
Gulab K Pankhriyon Se Hont..
Pyaar Bhra Dil Diya..
Phir Zaban Di:
Aur Sub Satya-Naas Ho Gaya :p
by itrat batool (few years ago!)
1 Elaan ho raha tha - "Ek Baccha mila hai, Jin ka
hai aa kar le jaye."
Santa aya aur kehne laga - "Mujhe bhi dikhao JIN
ka bacha kaisa hota hai....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GF IS BEAUTY and WIFE IS DUTY,
GF IS SPRINGROLL and WIFE IS DABBAGOL,
GF IS CHUSKI and WIFE IS RISKY,
GF IS TOOIFROOTY and WIFE IS KISMAT FUTY...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Friend: Tumhare Abbu Kitne Saal K Hain?
Pathan: Jitne Saal Ke Hum Hai.
Friend: Wo Kse?
Pathan: O Yara Jis Din Hum Paida Hua, Usi Din To Wo Abbu Bana!;-)
by Pak101.com (few years ago!)
MATHS teacher to a brillian Pathan Student: How can we divide 8 apples among 6 persons equally?
.
.
Pathan: Juice bana ke
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
1 pagal aadmi bahut der se chand ko dekh rha tha.
aur thodi der baad bola jalte raho beta,
jab bijli ka bill aayega tab pata chalega.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan aurat bank check cash karany gai. clerk: yahan sign karo
aurat: kesay?
Clerk: jesay khat k akhir main likhti ho!
Aurat ny likha: " Twade kaky di maa"
by Abdul Hannan (few years ago!)
santa fouj me bharti hua....
2 Din bad jung shru ho gaiii.....
santa ki topi per goli lagi....
santa ne hathyaar phenk diye
aur chup kar bola .. " Aqalmand ke liye ishara kafi hota hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Rakshay Pe Ghar
Aya.
Sardar: Kitnay Paisay
Rakshay Wala: 50 Rupay
Sardar: Yay Lo 25 Rupay
Rakshay Wala: Yay Keya
Sardar: “Te Mama Tu Nai
Naal Beh K Aya”.
by tanveer hussain (few years ago!)
Teacher: physics ki
definition Btao?
' \
'
'
'
'
Studentt: puri nai ati akhir se thori yad
hai ..
...
'
'
' '
'
'
Teacher: ok sunao..
'
' '
Student:and this
is called physics... :P
by Pak101.com (few years ago!)