Jaanu Kash Aap Sms Hotay
Wife:
Jaanu Kash Aap Sms Hotay,
Main Aap Ko Save Karti,
Husband:
Jaan-e-Man, Kaash Tum Ring Tone
Hoti,
Main Her Haftay Tumhe Change
Karta…
by Prince Aurangzeb Tunio (few years ago!) / 974 views
Similar Jokes
Pathan to shopkeeper:Easy Load hai?
Shopkeeper: Jee haan janab.
Pathan: 10 ka naswar Load karo..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
When someone says bahut garmi hai yaar
hand them a packet of lays and say
Lo hawa kha lo :D :D :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Srdar:kal koi meri biwi k purse se 2000 rupe legya
PATHAN: jhot bolti hy,1900 the maine khud gine the
Srdar:yar paise ka msla nai he bas tu admi ka pata kr.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kanjoos ask to Taxi Driver: Abdullah Shah Ghazi k mazaar jao gay?
Taxi Driver: Han jaon ga.
Kanjoos ne jaib se bag nikala or kaha: Wapsi main langar lete aana.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ki collage mein ek friend bani
usne ek sher sunaya
Santa ka sher:Is tarah mujhe apni taraf mat khicho sanam branded t-shirt hai fat gayi to bahut marunga
by Pak101.com (few years ago!)
Ek baat hamesa yaad
rakhna..
2 cheeje kismat walo ko milti Hai..
.
1) Samose ke sath extra chatni...
Aur
2) without boyfriend wali acchi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ki Gf Romantic Mood mai thi usne santa se kaha mere gahr koi nahi hai aa jaao
Santa-tu mere ghar aajamere ghar sab log hain.Tera man lag jaayega.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Pandu Ji Se Puchta Hai: Yaar Tere Ghar Latrine Bani Hai?
Pandu: Haan, Kyu?
Santa: Aisi He, Mere Ghar To Kadi Chawal Bana Hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Itni Slow Awaz Me kis Se Baat kar Rahe Ho?
Husband: Bahen se.
Wife: Bahen Se Itni Slow Awaz Me Bolne ki kya Zaroorat Hai?
Husband: Tumhari Jo Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
1980
Enginr sahb ka ghr konsa h?
wo jo bada bngla h,wo"
2010 "xcuse me,
yha engineer ka ghr konsa h?
"abey kisi b ghr me ghus ja. ek na 1 to hoga
by Tanveer Hussain (few years ago!)