Auraton Ko Kyun Ghoorte Ho?
Lady Doctor: Tum roz subah clinic ke bahar khade ho kar auraton ko kyon ghoorte ho?
Aadmi: Ji, aap hi ne bahar likha hai: Auraton ko dekhne ka samay 9am-11am.
by Pak101.com (few years ago!) / 831 views
Similar Jokes
Kuch to taras kia hota
:~
aae zalim pathan
kia mila tujhe humari phool jaisi bachian rula kar from bangladesh
by Sabir shah (few years ago!)
Love k chakar may mat Pdna "Dosto
Q k..
.
Ye atey hy vEER ki tarha
.
...Lagty hy KHEER ki tarha
.
Chubhty hy TEER ki tarha Aur end
main
Halat kr dety hy FAKEER ki tarha....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar went for a Art Exhibition.He shouted at art ..”Oh My GOD what a worst picture”.
Exhibitor: Excuse me , It’s a mirror..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa sent SMS to his BOSS: Me sick, no work.
Boss SMS back: When I am sick I kiss my wife try
it.
Two hours later Santa sms 2 boss: Me ok, ur wife
very sweet.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Baar Santa Ke Ghar Chor Gus
Gaya, Santa Gahri Neend So Raha Tha.
Chor Ne Santa Ko Bandook Lagayi Aur Bola.
Chor: “Jaldi Bata Sona Kidhar Hai?”
Santa Neend Mein Hi Bola: “Saale Itna Bada Ghar Hai Jidhar Marji Soja, Mere Ko Jagane Ki Kya Jarurat Thhi“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:hum bara ho k pailot bane ga.
Maan:hum ko kaise pata chale ga k ye mere baite ka jahaz hai?
Pathan:bahut sochne k baad kaha hum jate howe ghar par bomb paink dia kare ga
by Sabir shah (few years ago!)
What is Common between : Krishna, Ram, Gandhiji & Jesus..?
Sardar ji Replied : All are Born on Government Holidays.
by Pak101.com (few years ago!)
Atif : “yar farhan! Mein ne suna hai keh mosiqi ke asraat se pani kholta hai.”
Farhan: “ yeh to sach hi hoga kiun keh jab tum gana gate ho to aksar mera khoon kholta uthta hai.”
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pujariji Ko Dast Lag Gaye,Doctor Ke Pass Gaye, Aur Poocha
Precation Kya Karoon,Doctor Ne jawaab Diya Jor Se Sankh Mat Bajana
by Pak101.com (few years ago!)
Insan ko Beemar kar Dainay wali Chezon mein Se
aik cheez apno ki judai hai ”
So Plz. Aik 2 sms kar dia karo”Kal v halka jea
bukhar ho gya c..
by Tanveer Hussain (few years ago!)