Prove that things

Teacher: Prove that things
compress with cold & expand with heat.
Student: Sir, garmiyan ch chuttiyan 45 hoti hain
aur sardiyon me sikud ke 7 reh jati hain!

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 894 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar ki maut bijli girnay say hui

Sardar ki maut bijli girnay say hui
par uski laash muskuratay hue mili

baghwan ne pucha aisa kyun?

toh sardar bola “mai nu laga koi photo khinch raiya ae”

by Mohammad Ali (few years ago!)
Yaar raat Me Suraj kaha chala Jata he??

Santa:Yaar raat Me Suraj kaha chala Jata he??

Banta:Suraj kahi nahi jata he
Sirf andhere ki
Wajah se hum use
Dekh nahi paate...

by Pak101.com (few years ago!)
Munni Badnaam Hai

Dil hai to pyar hai, pyar hai to ishq hai,

Ishq hai to mohabbat hai, mohabbat hai to dard hai,

Dard hai to zandu balm hai aur

Zandu balm hai to munni badnaam hai..

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Marte Wqt Doctor Se

Pathan Marte Wqt Doctor Se:

Doctor Sahb Hm Apna Dimagh Donate Krna Chahta Hai.

Doctor:
Aap Aaram Se Mar Jaein Agr Hoga To Hm Nikaal Lein Ge :-)

by Pak101.com (few years ago!)
1 aurat Coma main chali gai

1 aurat Coma main chali gai
shohar murda samajh kar dafnane chala.
Raste main janaza khambey se takrane se aurat ko hosh aa gaya.

...1 haftey baad aurat phir chal basi.

Sab log kalma parhte huwe ja rahe the

lakin shohar ki zuban pe 1 hi baat thi
.
.
.
.
.
.
.
.
"Khamba dekh k Oye
Khamba dekh k :-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Damn I am really so cute

When you feel sad - to cheer up just go to the mirror and say,
"Damn I am really so cute".
You'll overcome your sadness.
But don't make this a habit.
Coz liars go to hell.
Happy April Fool!

by lescol (few years ago!)
Boss: Tumhare Father ka kya naam hai?

Boss: Tumhare Father ka kya naam hai?
Servant: Bijli Deen
Boss: Ye kaisa naam hai?
Servant: Sir, pehle unka naam Chiraag Deen tha,
lakin jab se Science ne taraki ki hai unhon ne apna
naam Bijli Deen rakh lya ha

by Tanveer Hussain (few years ago!)
GOLU to Doctor

GOLU to Doctor:-Main SuSu Subah 6 Baje karta hu, aur Potty 7 Baje,

Doctor:-to is Me Problem kya hai.?

GOLU:-Aankh 8 Baje khulti hai...;-

by Pak101.com (few years ago!)
Bhikhari’s True Love

Bhikhari: 50 Rs. dedo sahab girlfriend ko phone karna hai….
Sahab Apni Girlfriend Se:

Dekho, bhikaari bhi apni girlfriend se kitna pyar karta hai…. “True Love”

Bhikhari: Nahi nahi sahab, usse pyar karne ke baad hee main bhikaari bana hoon…

by Pak101.com (few years ago!)
Hand some larke

Larki dosri larki se:yaar ye hand some larke kaise hote hain?~



2nd:pata nai behan me ne to khud wajid khan ka sire naam hi suna hai.

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook