Sach or Veham mai kiya farq hai?
Teacher: Sach or Veham mai kiya farq hai?
Student: Ap jo hamain parha rahi hain wo sach hai, laykin hum sab parh rahay hain ye apka veham hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 912 views
Similar Jokes
Teacher: Ek Saal Main Kitni Raatain Hoti Hai?
Aman :10 Raatain Hoti Hai!
Teacher: 10 Raatain Kaise ?
Aman: 9 Navaratri Aur 1 Shivratri….
by Pak101.com (few years ago!)
Anath Ashram Manager to Bania:
Sethji, aap hamare anath ashram ke liye kya kar sakte ho ?
Bania: Mein anath ashram mein apne 4 bachhe bhej sakta hu
by Pak101.com (few years ago!)
Kiss is not like Nokia…Connecting People
Kiss is not like Nike… Just Do It.
Kiss is not like Pepsi… Yeh Dil Maange More
But Kiss is like Pan Parag… Ek Se Mera Kya Hoga
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar jii: kam wali nokrani“SHANTI” ko bulao
BV: kyu?
Sardar jii: doctor ne bola hy kraat ko dawa khao aurShanti k sath so jao
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Medam-kaha se copy ki, kahan h pen?
Boy-jbse tumhe dekha kya copy kya pen
Tere mast-2 do nain mere dil k le gye chain gayab h copy or kho gaye pen
by Pak101.com (few years ago!)
In bio practical: Examiner: Tell me the name of this bird by seeing its legs only? Sardar: I don't know.
Examiner: You r failed, what's your name? Sardar: See my legs & tell my name
by Pak101.com (few years ago!)
Kanjus Aadmi-Bagal Wale Ghar Se Iodex Le Kar
Aao
Wife-Wo Log Nahi Denge
Aadmi-Kite Kanjus Hai Wo Log...
Jane Do Humara Hi Lekar Aao
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek lady apne boyfriend ke sath ghum rahi thi ke itne me uska husband aa gaya or bf ko marne laga
Lady- Maar gadhe ko, apni biwi ko to gumata nahi dusron ki biwi ghumane le aate hai.
( itne me bf ko josh aaya or wo hsbnd ko marne laga )
lady- maar sale ko, na khud ghumane le jata hai na kisi or ko ghumane deta hai. :)
by Raju (few years ago!)
Ek student Exam hall mai Paper par apna Panja Bana raha tha
Examiner: Beta Paper mai tu Hand ka diagram wala koi Question nahi
Student: Mai Paper Banany Waly par
Laanat bhaij raha hon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar ko khawab me kisi ne qatal kardia
subah sardar ne apna hbl ka acconut band kara dia. Q k jahan khawab wahan hpl aur hbl khawabun ko tabeer me badal sakta hai.
by Sabir shah (few years ago!)