apny peo dy viaah ty nhe
Airhostess: Sir ap kia lain gy?
pathan: Milk badam, kheer,pakora, tandori chicken wid naan & niswar
Airhostess: Sir tusi jahaaz ty aaye ho apny peo dy viaah ty nhe
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 804 views
Similar Jokes
Sardar: Itnay saray log football ko laat kion mar rahay hain?
.
Admi: Goal karny ke lie
.
Sardar: Gol hi tu hai, owr kitna gol karengay?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Father: Would you like me to help you revise for your test?
-Son: No thanks, I'd rather fail by myself.
by Pak101.com (few years ago!)
On A Romantic Day Sardar’s Girlfriend Asks Him Darling On Our Engagement Day Will You Give Me A Ring
Sardar : Ya Sure, From Landline Or Mobile
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Main ek baar jungle mein susu karne gaya toh waha per Sher tha.
Banta: Phir kya hua?
Santa: Maine Sher se kaha, Pehle tum karlo, mera toh ho gaya hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Wo Kon si Cheez Hai Jo Insaan Ki Izzat Ko Mazbooti Se Jakhre Rakhti Hai?
Student: MISS, SHALWAR KA NARRA
by tanveer hussain (few years ago!)
1sardar ko 3bomb mile
wo police ko dne chala gya
Sathwla admi bola-agr koi bomb raste me fat gaya to
Sardar"Jooth bol denge ki 2 hi mile the
by Pak101.com (few years ago!)
Patni Ne Pati Ko Awaj Dete Hue Kaha: “Suno, Kya Aap Kitchen Se Garam Masala Le Kar Ayenge?”
Pati Gaya Aur Dhudne Ke Baad Bola: “Yaha Par To Nahi Hai”
Patni: “Mujhe Pata Tha Aapko Nahi Milega Isliye Main Pehle Se Hi Le Aayi Thi“
by Pak101.com (few years ago!)
1990's girl:Ami ma jeans pehn lon?
Ami: Ni Beshrm log
kia kahen gy.
2010's girl:Can i wear jeans?
Mom:pehn pehn meri bachi Allah ka
wasta kuch to Pehn ley. :-O
by Abdul Hannan (few years ago!)
Beta : Papa,ye Girlfrnd kya hoti hai ?
Papa: jab tum bade ho kar aacha ladka banoge to tumhe b 1milegi..
Beta: agar aacha nahi bana to ?
Papa : to bahot milengi.
by Pak101.com (few years ago!)
Jab light ho out of control
Taar ko TU kar ke goal
Taar ko TU kar ke goal konda lga ke boal
AaaaLL IS WELL
K.e.s.c kya janey kunda kahan hoga???
Tv,fridge or fan bhe tera on hoga
Tar utha Kunda laga
Kunda laga k bol bhayya
AAaAaAL IZZ WELL......
by Tanveer Hussain (few years ago!)