GF ka number
Santa: mere frnd ne chupke se mere mbl se meri GF ka number le liya….
Banta: fir kya huya???
Santa: bewakoof kal se aapni he behen ko romantic MSG vej raha hai
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 962 views
Similar Jokes
Sardar Bathroom Mein Betha Tha…
Saamny Likha Tha
Paani Ka Ziyada Se Ziyada istmaal Karein.
Wo
Bethy Bethy 3 Lottey Paani Pi Gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
patient:iam feeling dizzy for one hour after waking
up
doctor:then get up one hour later than the usual
time you get up..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Change this sentence into Future Tense, "I killed a person"
.
Student: The Future tense is "You will go to a jail"
by inayat khan (few years ago!)
santa Banta se:
America main Hollywood hai.
India mai Bollywood hai.
England mai kya hai ?
Banta:
England mai Collingwood hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Patni-Tum Pehle Jitna Pyar Nahi
Karte Ho,Shadi Se Pahle To
Pados Ki Chhat Se Kudkar Milne Ate The
Pati-Ab Sochta Hu Ki Usi Chhat Se Kud Jau
by Pak101.com (few years ago!)
Wo Tuje door se Dekh k Apna
DOPPTTA Sambhal LeTi he…
wa wa wa
Me Heraan Hn k wo itni Door se
b
Kamina Pehchaan Leti he!
Hun kr waa waa
by Zia Rasool (few years ago!)
A chines couple
Mr Hua & Mrs Hua
Got twin babies aftr mariage
Dey named thm
Jo-Hua' ' So-Hua'
Nxt year they Got 1 black baby.
Dey namd him,
"Ye-Kia-Hua",,
by Pak101.com (few years ago!)
Ques:
Why Do Sardars Have See-Through Lunch Box Lids?
Ans:
So They Can Tell
If They Are Going To Work Or Coming Home!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
An interesting statement written above wall-clock in Examination Hall
.
"Time will pass, But will you…….??"
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Ek admi ka hont jala hua tha.
Kisi ne pocha kese jala?
Admi bola:
wife maikay ja rahi thi.usko
chorrne station gaya tha khushi
main train ka Engine choom liye
by hearthackervsgirls (few years ago!)