To Be Consistent With The Popular Trait
To Be Consistent With The Popular Trait, N.W.F.P
(No Women For Pathan)
Has Been Re-Named
Khyber Pakhtunkhua – K.P.K
(Khan Pay Khan)
An Admirable Decision ;D
by Mohammad Ali (few years ago!) / 934 views
Similar Jokes
A couple drove down a country road for several
miles, not saying a word..
An earlier discussion had led to an argument and
neither of them wanted to concede their position.
As they passed a barnyard of mules, goats, and
pigs,
the husband asked sarcastically, ' Relatives of
yours?'
'Yep,' the wife replied , 'in-laws
by Tanveer Hussain (few years ago!)
MATHS teacher to a brillian Pathan Student: How can we divide 8 apples among 6 persons equally?
.
.
Pathan: Juice bana ke
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Ek servey se pata chala hai k
Pakistan mein sab se ziada istemal honey wali cheez
.
.
.
.
Bareek pin wala charger hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Saas: Khuda ne tumhe do aankhe di hai, Chawal se patthar nahi nikal sakti kya?
Bahu: Khuda ne tumhe battis daant diye hai do char 2-4 patthar nahi chabba sakti kya!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Wo mujhe kehte hai tumein janant bana don gi par banani us ko daal bi nai aati
by Sabir shah (few years ago!)
A Group Of Elephants Wer Siting On A Street
A Sexy Femal Elephant Pases By Them
Then A
Loafer Elephant Said.
Wow!
Wat A Figure!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar K Ghar Chor A Gya
Sardar Ne Dekha To Chor Bhaga.
Sardar Bhagta Bhagta Chor Sy B Agay Nikal Gya.
.
.
.
Sardar: Ek Tay Chori Utto Saday Naal Raisaan…?
by Pak101.com (few years ago!)
Munda: Tu ehni sohni lagdi a tainu heer na akhan ta ki akhan...!!!
Kuri: Teri shakal mere massi de munde wargi tenu veer na akhan ta ki akhan...!!!
by Pak101.com (few years ago!)
My Parents Said
I Should Watch
Fewer Movies And Read
More.
So
I Turned 0n The Subtitles ... =P =D
by Usama (few years ago!)
Pathan apni unparh BV say:
Pathan apni unparh BV say:
Chal honeymoon per chaltay hain.
Wife: Nahi mujhe kapray dhonay hain tum meray bhai ko lay jao.
Pathan:O Yessss !!!
by Mohammad Ali (few years ago!)