film main kamkerne ka shok
Sardar Apne Dost Sy:
Yar, Mujhe Film Mein
Kaam Karney Ka Bara
Shoq Hy.
Dost: Tujhy Kis Tarah
Ka Roll Pasand Hy?
Sardar: Chicken Roll
by tanveer hussain (few years ago!) / 906 views
Similar Jokes
Ek 10 saal ka bachha bahot dhyan se ek book pad raha tha, jiska title tha: “Kids ka paalan poshan kaise kare”.
Mother: Tum yeh book kyon pad rahe ho.
Kid: Main yeh dekhna chahta hoon ke mera paalan poshan theek tara se ho raha hai ya nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
PIECE OF PHILOSHOPY FROM A PASSIONATE BUNKER:
i always think of attending the classes regularly but for thinking i need to bunk.....
by sarmad abbas (few years ago!)
After Examination
1st Benchers : Paper tough tha, par 95 to pakke hai,
2nd Benchers : Arey yaar ek question to fir bhi reh hi gaya,
3rd Benchers : Pass ho jaunga basitna pata hai
4th Benchers : Waat lag gayi yaar mai to pakka fail hu,
Last benchers : "Abe Paper ko maar goli, Madam kya maal thi,
Samajh hi nahi aa raha tha paper ko dekhu ya madam ko"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Qatil Try Karo Ke Umar Qaid Ho
Qatil: Try Karo Ke Umar Qaid Ho Jaye
Magar Saza-E-Mot Na Ho,
.
.
Pathan Lawyer: Tum Fikar Mat Karo,
.
After Case
Qatil: Kya Howa?
Pathan: Bahut Mushkil Se Umar Qaid Howi,
Warna Adalat Tu Reha Kar Rahi Thi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
santa fouj me bharti hua....
2 Din bad jung shru ho gaiii.....
santa ki topi per goli lagi....
santa ne hathyaar phenk diye
aur chup kar bola .. " Aqalmand ke liye ishara kafi
hota hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Vs Pathan: Aisa Kya Karin K Saanp Bhi Mar Jaye Aur Lathi Bhi Na Totay ?
Sardar: Jootay Sa Mar Laitay Hain Thek Hai Na ?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Kuttiya Ne Dus Bachche Diye,
Bachcho Ne Bade Hokar, Apni Maan Se Poocha
Bachche: “Maan Humara Baap Kaun Hai?”
Kuttiya Ne Kaha: “Tamiz Se Bolo Papa Sms Padh Rahe Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Usama asked Kajol,”how’s ur life?”
She replied,”kabhi khushi kabhi ghum.”
Then Kajol asked Usama,”what abt U?” He replied,”kabhi BUSH kabhi BOMB.”
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar bank mein 1000 rupeya jama krany gaya.
Cashier bola: Janab ye hazar rupeya to nakli hai
Sardar: Jama mery account ich hona hy. Tennu koi takleef a
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Tumhe kyu arrest kiya gayaa hai?
banta: maine 50 rupaye ka chillar diya. isliye.
santa: usme kya galti hai?
banta: maine chillar mein do 25 rupaye ka note
diyaa tha :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)