1 admi adhi rat ko
1 admi adhi rat ko apni moti biwi ko jaga k bola
“begum! sisk sisk kr mrna acha he ya 1 dum?”
begum:”1 dum”
admi:”to phir apni dosri taang b mere opr rakh do.”
by Pak101.com (few years ago!) / 929 views
Similar Jokes
Memon Sheikh Mehman Se:
Aur Sunao! Thanda Piyo Gy Ya Garam?
Mehman: Thanda Or Garam Dono!
Sheikh:Begum Aik Glass Freezar Se Or Aik Glass Geezar Se Pani Le Ao!
by Pak101.com (few years ago!)
Wife to husband:- kash aap sms hotay
Wife:
Jaanu kash aap SMS hotay,
Main aap ko save karti,
Husband:
Jaan-e-man, kaash tum ring tone hoti,
Main her haftay tumhe change karta
by hearthackervsgirls (few years ago!)
English To Urdu
Dictionary :
Xcuse Me =
Sun Chutiye ,
Stupid =
Abe Gando ,
Get Out =
Nikal Bhosri K ,
I M In Problem =
Yaar Loray Lag Gaye ,
I Am Scared =
Gaand Phati Hoi Hai Yaar ,
Where Ar You =
Abbey Kahan Maa Chuda Raha Hai ,
Would U Like To Have This =
Lega Loru ?
Not Possible
Chal Bhosri Ke !
( Urri. Baba )
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 punjabi k gher main 2 bachey jurwan paida huway, to dadi boli:
Lo Dasso Hun tay pakistan day halaat vaikh k bachey vi kally aan tou dar day ney.....
(lo batao ab tu Pakistan key halat daikh key bachey bi akaily aney sey dartey hain)
by Pak101.com (few years ago!)
Agar ���Dil” ko aanda(egg) kehtey
to indian films k naam aisay hote
Hum Aanda de chuke sanam,
Yeh aanda aapka huwa,
Hum aap k aanday main rehte hain,
Aandy waale Bread le jayienge…
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar jab bhi kapry dhota
tab bohat zor ki barish shuru ho jati
1 din bohat dhoop nikli hooi thi to us ny shukar kiya aur dukan sy surf leny chala gya
jab dukan mein enter hooa to baadal bohat zor sy garja
Sardar ji jaldi sy Aasmaan ki taraf munh kar k boly
Kidhar.?
Main ty ras lein Aaya wan.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girlfriend Ka Bridhtday Thha, Boyfriends Us Se Milne Gaya.
Girlfriend: “Mera Bday Gift Kaha Hai?”
Boyfriend: “Tum Sadak Ke Us Par Ek Red Hot Ferrari Dekh Rahi Ho Na?”
Girlfriend Khushi Se: “Yesssss”
Boyfriend: “Same Color Ki Nailpaint Li Hai Tere Liye
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Banta ki khub pitai hui. Dono kisi Birthday
Party me muft ka khana khate hue pakde gye the
Kehne lage- Hum ladki walo ki taraf se he...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ik Haryanvi ne bank se car loan liya. Voh loan vapis nahi kar paya. Bank vale uss ki car le gaye.
Funny Haryanvi: Agar mere ko yeh pata hota to mein apni shaadi ke liye bhi loan leta.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Govt. Office Ke Board Pe Likha Hua Tha
“Kripaya Shor Na Kare”
Pappu Ne Uske Niche Likh Diya
“Varna Hum Jaag Jayenge“
by Pak101.com (few years ago!)