Sardar ki wife romantic mood main

Sardar ki wife romantic mood main pooray bed pr bazu phaila kr lait k boli “kuch samjhe”?

Sardar: Haan, kameeni. Tu purey bed pr akeli sona chahti ha

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 955 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Manager: Sorry

Manager: Sorry, but I can't give u a job. I don't have any more work.

Santa: That's all right, sir. In fact I'm just the right person in this case. You see, I won't ask you to give me work anyway!!

by Pak101.com (few years ago!)
Kal Kary So Aaj Kar

Kal Kary So Aaj Kar,

Aaj Kary So Ab.

Wah Wah

Kya Kehne.


Kal Kary So Aaj Kar,

Aaj Kary So Ab.

Abey Karta hi Rahega to Dhoyega Kab?

by Mazhar Khan (few years ago!)
Me kal aaon ga

Dr:ap ki bemari ka andaza lagana mushkil hai shahid ye nashe ki waja se hai.:-)
mareez:theak hai me us waqt aaoun ga jb ap nashe me nai hun ge.

by Sabir shah (few years ago!)
Santa-Beta agar tum fail ho jao

Santa-Beta agar tum fail ho jao to mujhe papa mt kehna
(Some days later)

Papa-Bete result ka kya hua?

Santa-Dimag kharab mat kr "MangiLal"

by Pak101.com (few years ago!)
joke

Pathan: Aj Me bus Ke Peache Ghar Tak Bhagta Huwa Aya Ho Or Kirye Ke 20 Rupe B Bacha Lie.

2sra Pathan:
Tum Bhut Bewakoof Ho Rikshe Ke Peache Bhagte To 80 Rupe Bach Jate:

by Sohaib Tariq (few years ago!)
Pathan to docter

Pathan docter se :sunai deta hai kuch nazar nahein aata.
Docter:aisa kab hota hai?
Pathan: phone karte waqt.

by Ramzankhan (few years ago!)
PPP

Barbaad Honay Ke Aur Bhi Raastay Thay
FARAAZ
Najanay logoon ko ‘PPP’ Ko Vote Dainay Ka Khayal Kyun Aaya…….????

by Abdul Sami (few years ago!)
Generator With Electricity

How Can You Recognize A Sardar In The Scientists

Oh Its Easy
He Will Built A Generator
That Will Use Electricity To Get Started

by Pak101.com (few years ago!)
voda fone care

Called @ vodafone care

A girl picked up the phone

Girl: vodafone care mein aapka swaagat hai

Boy:thank u

Girl: mai aapki kya sahaayta kar sakti hu??

Boy:kya aap shaadi karna chahti hai mujhse??

Girl: jee aapne galat number laga diya hai


Boy:nai nai maine sahi number lagaya hai, aap shaadi karengi?

Girl: jee mai shaadi mein interested nai hu


Boy:arre madam sun toh lijiye ek baar

Girl: not interested

Boy:love marriage karengi toh honeymoon mein switzerland, arrange marriage karengi toh paris

Girl: jee mai aapse shaadi karna hee nai chahti toh aap offer kyu de rahe hai??

Boy:court marriage ka expense 10,000rs
Normal wedding ka expense 2,00,000rs
Muslim style wedding mein sirf 200rs


Girl: aapko samajh nai aata ki mujhe shaadi nai karni fir bhi aap samajte nai

Boy:ab pata chala madam aapko humara dard, jabki hume nai interest hota phir bhi aap humaari naak mein ungli karne baar baar call karti rehti hai


Girl shocked, boy rocked :-)

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Ek Train Ulatne Ka Case Adalat

Ek Train Ulatne Ka Case Adalat Me Tha Train Ka Driver Jo K Pathan Tha Us Se Pocha K Tum Ne Train Patri Se Q Utari?

Pathan: Oo Yaara 1 Banda Samne Aa Gaya Tha Brake Maarne Ka Time Nahi Tha. Humara Officer Ne Bola K Is K Uppar Charha Do.

Wakel: Phir?

Pathan: Wo Banda Patri Se Uttar Gaya… ;-(

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook