Sardar ki wife romantic mood main
Sardar ki wife romantic mood main pooray bed pr bazu phaila kr lait k boli “kuch samjhe”?
Sardar: Haan, kameeni. Tu purey bed pr akeli sona chahti ha
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 955 views
Similar Jokes
Manager: Sorry, but I can't give u a job. I don't have any more work.
Santa: That's all right, sir. In fact I'm just the right person in this case. You see, I won't ask you to give me work anyway!!
by Pak101.com (few years ago!)
Kal Kary So Aaj Kar,
Aaj Kary So Ab.
Wah Wah
Kya Kehne.
Kal Kary So Aaj Kar,
Aaj Kary So Ab.
Abey Karta hi Rahega to Dhoyega Kab?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dr:ap ki bemari ka andaza lagana mushkil hai shahid ye nashe ki waja se hai.:-)
mareez:theak hai me us waqt aaoun ga jb ap nashe me nai hun ge.
by Sabir shah (few years ago!)
Santa-Beta agar tum fail ho jao to mujhe papa mt kehna
(Some days later)
Papa-Bete result ka kya hua?
Santa-Dimag kharab mat kr "MangiLal"
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Aj Me bus Ke Peache Ghar Tak Bhagta Huwa Aya Ho Or Kirye Ke 20 Rupe B Bacha Lie.
2sra Pathan:
Tum Bhut Bewakoof Ho Rikshe Ke Peache Bhagte To 80 Rupe Bach Jate:
by Sohaib Tariq (few years ago!)
Pathan docter se :sunai deta hai kuch nazar nahein aata.
Docter:aisa kab hota hai?
Pathan: phone karte waqt.
by Ramzankhan (few years ago!)
Barbaad Honay Ke Aur Bhi Raastay Thay
FARAAZ
Najanay logoon ko ‘PPP’ Ko Vote Dainay Ka Khayal Kyun Aaya…….????
by Abdul Sami (few years ago!)
How Can You Recognize A Sardar In The Scientists
Oh Its Easy
He Will Built A Generator
That Will Use Electricity To Get Started
by Pak101.com (few years ago!)
Called @ vodafone care
A girl picked up the phone
Girl: vodafone care mein aapka swaagat hai
Boy:thank u
Girl: mai aapki kya sahaayta kar sakti hu??
Boy:kya aap shaadi karna chahti hai mujhse??
Girl: jee aapne galat number laga diya hai
Boy:nai nai maine sahi number lagaya hai, aap shaadi karengi?
Girl: jee mai shaadi mein interested nai hu
Boy:arre madam sun toh lijiye ek baar
Girl: not interested
Boy:love marriage karengi toh honeymoon mein switzerland, arrange marriage karengi toh paris
Girl: jee mai aapse shaadi karna hee nai chahti toh aap offer kyu de rahe hai??
Boy:court marriage ka expense 10,000rs
Normal wedding ka expense 2,00,000rs
Muslim style wedding mein sirf 200rs
Girl: aapko samajh nai aata ki mujhe shaadi nai karni fir bhi aap samajte nai
Boy:ab pata chala madam aapko humara dard, jabki hume nai interest hota phir bhi aap humaari naak mein ungli karne baar baar call karti rehti hai
Girl shocked, boy rocked :-)
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Ek Train Ulatne Ka Case Adalat Me Tha Train Ka Driver Jo K Pathan Tha Us Se Pocha K Tum Ne Train Patri Se Q Utari?
Pathan: Oo Yaara 1 Banda Samne Aa Gaya Tha Brake Maarne Ka Time Nahi Tha. Humara Officer Ne Bola K Is K Uppar Charha Do.
Wakel: Phir?
Pathan: Wo Banda Patri Se Uttar Gaya… ;-(
by Pak101.com (few years ago!)