Me kal aaon ga
Dr:ap ki bemari ka andaza lagana mushkil hai shahid ye nashe ki waja se hai.:-)
mareez:theak hai me us waqt aaoun ga jb ap nashe me nai hun ge.
by Sabir shah (few years ago!) / 963 views
Similar Jokes
A Pathan was asked in jail.
What did you do?
Pathan: I robbed a bank
and deposited all the money in the same bank.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: My Father's name is LAUGHING and my Mother's name is SMILING.
Teacher: You must be Kidding?
Boy: No, that's my brother. I am JOKING.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ki Ek Accedient Karne Ki Wajah Se Court Mein Pesh Kiya Jata Hai.
Judge Logo Ki Tarhaf Dekh Kar Bolta Hai.
Judge: “Order, Order”
Santa: “1 Pizza, 2 Dosa, 3 Idli & 1 Cold-Drink”
Judge: “Shut Up!”
Santa: “No No, ….. 7-Up“
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Gadha : Yaar mera Malik mujhe bohot marta hai
Doosra Gadha : To tu bhaag kyun nahin jaata ?
Pehla Gadha : Bhaag to jaata... Par yahan future bright hai... Malik ki khoobsurat beti jab shararat karti hai to malik kehta hai "Teri Shaadi Gadhey se kar doonga"
Bas issi umeed mein betha hoon.
MORAL : Keeping hopes may not improve your future, but it will certainly reduce the pain of today.
by Hina Ali (few years ago!)
A teacher teaching ALJEBRA:
If x=y & y=z then
it means x=z.
Give an exmple.
STUDENT:
Sir,
i Love u & u love ur daughter,
it means i love ur daughter...!
by Pak101.com (few years ago!)
On first night after marriage
Wife : Mujhe ghabrahat ho rahi hai.
Husband : I thinK because this is your first night.
Wife : No, no.. Actually it is first time in night…
by Pak101.com (few years ago!)
Aik doctor apne dost se:
?yar mai soch raha hon k is gaon main
apna clinic khol lon.
Dost:?tumhara khyal to naik hy
magar yahan ka qabristan chota hai..
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Judge ( chor se ) : tum pandharvin baar adalat mein aaye ho is liye tum par pachaas hazaar rupay jurmana aed kya jata hai.
chor ( haath bandh kar ) : huzoor! baqaida anay walay gahak ke sath kuch to riayat honi chahiye
by Mazhar Khan (few years ago!)
The most rommantic country of the world..?
guess!
O yes!!! pakistan u know why?
har raat candle light dinner… =P
Thanks to wapda for Load Shedding :(
by Mazhar Khan (few years ago!)
Railway Station pe shohar Bv ko leny gaya
Bv: dekho wo admi kitna khush dikhai de raha hai or tum ?
Shohar:Wo apni Bv ko chorny aaya hai leny nahi.
by Pak101.com (few years ago!)