wife was beating a husband.
wife was beating a husband.
neighbours asked-why r u beating?
wife-when i called him one girl recived the phone & said the person u r trying to reach is currently busy
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1003 views
Similar Jokes
A: Why are all those people running?
B: They are running a race to get a cup.
A: Who will get the cup?
B: The person who wins.
A: Then why are all the others running?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
zindgi bay hal hai.
sur hai na tall hai.
messege box b kangal hai.
kia aap ki sms factory main hartall hai.
yar kuch to behjo ye mery mobile ki zindgi ka sawal hai......
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa - Bachpan me maa ki baat suni hoti to aaj ye din na dekhna padta. JUDGE - Kya kehti thi maa?
Santa - Jab baat hi nahi suni toh kaise bataun kya kehti thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek police Inspector ke ghar chori ho rahi thi.
Wife: Utho ji, ghar mein chori ho rahi hai.
Police Inspector: Mujhe sone de, main iss time duty par nahi hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Deadly IQ Question.
Pathan to Santa: “where is abu dabi ?”
Santa: “jithy Ami Dabi,
Ody naal e zara para kr k Abu dabi”:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Pakstani Walima me khana khane k 2 rules:
One: Pehli bar is tarha khao k doosri bar milega nhi
Two: Doosri bar is tarha khao k pehli bar mila hi nhi tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Agar Facebook Pakistan Mein Ejaad Hota to?
Like: Lush
Comment: Jhuti Tareef.
Unlike: Ponka
Single: Akeli hai, Patalo isay
In a Relationship with Asim: Asim k Saath Full time Chakkar
Home: Apna Adda
Add as Friend: Yaar Banao aur Chakkar Chalao
Remove Friend: Isko Chor, New Pata
Friendlist: Apnay Jigri Yaar
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar Was Asked To Explain In English!
Dukh Hamesha sath Rehta
Hy Magr Khush¡ Aati Jat¡ Reht¡ Hy” $ardar,
My Wife Is With Me ßut Her $ister Çomes & Goes.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek dost dusre dost se tum udas kyun ho?
Dusra dost: mene apne papa ko ek kitab ke liye paise bhejne ko likha tha
Pehla dost: To kaya unhone paise nahi bheje?
Dusra dost: Nahi, unhone mujhe wo kitab bhej di.
by Pak101.com (few years ago!)
Waiter: Khan Sahib 10 Rup Tip To Meri Insult Hai…
Khan: To Phir..?
Waiter: 20 Rup To Hone Chaiye Na…
Khan: Main Tumhari Double Insult Nahi Kar Sakta…
by Mazhar Khan (few years ago!)