Main tumhare liye rakhi layi
Gilrs :Main tumhare liye rakhi layi tumne kyu nahi bandhwai//
boy:Agar kal main mangalsutr launga to kya tum bandhwa legi//
Baaaaaat karti hai///
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 945 views
Similar Jokes
Santa: My wedding is going to happen.
Banta: Whats the problem now.?
Santa: My wife did'nt know it...!
by Pak101.com (few years ago!)
Wo larka aj bi garmi se mar raha hai
jissy us ki girl friend ne 6 saal pehlay kaha tha k tum jacket me salman khan lagte ho.
by Sabir shah (few years ago!)
A man to Sardar : Aao ji chess khelein.
A man to Sardar : Aao ji chess khelein.
Sardar : Tu chal main sports shoes pehen ke aata hun!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Father:how are you grades?
Son:under water.
Father:under water.
What u mean?
Son:thay are below c
by Sabir shah (few years ago!)
First lady: Mera kid bohot fast english bolta hai.
Second lady: Beta bolke dikha.
Funny Kid: english english english english english...
by Pak101.com (few years ago!)
Aik bewakoof ne apne dost se kaha : Main ne aaj railway walon ko bohat dhoka dia hai. Dost : acha woh kese ? Bewakoof : woh aise ke main ne wapsi ka tiket to khareed lea hai magar wapis geya hi nahin...
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Message of the weak !
Lambi Urraan K Bad Ghonsle Mein Chirriya Louti To Bachon Ne Poocha:
Maa Aasman Kitna Baraa Hai...?
Chirriya Ne Bachon Ko Apne Paron Mein Samet'te Huwe Kaha:
.
.
So Jao haramkhoro, ak to jab ati hun ultay sidhay sawalat se sar me dard kar dete ho.
so jao
by Mazhar Khan (few years ago!)
DEVDAS Of 2010..
Maa Ne Kaha Face Book Chor Do!
Abba Ne Kaha Night Package Chor Do!
Doston Ne Kaha Mobile Se Balance Churana Chor
Do!
Paaro Ne Kaha Dew Peena Chor Do! Aur
Aik Din Aayega Jab Girlfrnd K Bachey Bolengey..
Maamu Ab To Hamari Ammi Ka Peecha Chor Do!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A man, after being hurt, calls 911 for help.
Man: Operator, operator, call me an ambulance!
Operator: Okay, sir, you're an ambulance!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
DECENT THOUGHT 4 ALL THE GIRLS
Agar "Husband BHAGWAN saman hota hai"
toh..
.
"BOY FRIEND bhi Chota-Mota DEVTA mana hi ja sakta hai "!
by Pak101.com (few years ago!)