Ye kela ktne ka?
Shaikh: Ye kela ktne ka?
Kele wala:5 rupees.
Shaikh:2 rupy ka deta hai?
Kele wala: 2 rupy me to sirf chilka milega.
Shaikh: Le 3 rupy, chilka rakh aur kela de
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1052 views
Similar Jokes
IPl Ka Josh Dil Main Hai Yaar.
Lekin Exams Ka Bhi Hai bukhar.
Match Main Kisi Ki Jeet Ho Ya Haar.
Par Ham Indian Hai Cricket Ke Is Jashn Ke Liye Tyaar
by Pak101.com (few years ago!)
1 boy ki G.Frnd ny usy lettr likha, mujse milny 1 lrka aya hy,tumsy kahin acha hy,mei us se shadi karungi meri pic wapis bijhwa do
larky ny apne sary doston ki G.F ki 30 pics jama ki,drmyan me uski pic rkh k lettr likha,
lo,in mei sy nikal lo,me tmhari shakal bhool gya hn!!!
by Pak101.com (few years ago!)
She Is Kidding...
Sardar:Translated Into Urdu...
"Woh Bachey Dey Rahi Hai" ... =D ;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Jab KUTTE ki maut aati hai na..
tab kutta mar jata hai...
Aur Jap Sardar Ko biwi Ki yad ati hai ko..
Sardar airhostes se- aapki shakal mere biwi se milti julti hai..
Air hostes ne jordar tamacha mara..
Sardar- kya baat hai charactr b milta julta
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Will you marry me?
Girl: Yes!
(Boy starts running...)
Girl: Hey where are you going?
Boy: I'm going to update my relationship status on facebook =P
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ko dost ne khanay pe bulaya.
Pathan jab dost ke ghar aaya toh ghar pe tala laga tha,
Aur likha tha maine bewaqoof banaya tumko.
Pathan ne Hoshiyari dikhai or niche likh diya,
"Main toh aaya hi nahi tha
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Diff between Ignorance and Patience
When U see the Mirror and U dont Laugh at urself that is Ignorance.
&
When I look at U and I also dont laugh.... thats called Patience.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Papa- ye kya tumhare maths me 1 marks aaya h
Son- jab irado me ho dugni chamak to hoslo me Q nhi
Papa-Wat?
Son- sirf 2 zero ka frk he papa..aa jaenge;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Father to son: How did you write your exam?
.
Son: They had asked questions which I didn't know, so I wrote answer which they will not know
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan to shopkeeper:Easy Load hai?
Shopkeeper: Jee haan janab.
Pathan: 10 ka naswar Load karo..
by hearthackervsgirls (few years ago!)