Yar Aaj Maine Apni Bivi
Sardar:
Yar Aaj Maine Apni Bivi
Ko Kisi Aur K Sath Cinema Jatay Hue Dekha
Dost: Tou Un K Pechay Kyun Nahi Gae
Sardar:
Yar Maine Wo Film 4 Dafa Dekhi Thi
by Pak101.com (few years ago!) / 996 views
Similar Jokes
Some say Whisky is Risky,
Some say Whisky bina Zindagi Miss ki,
But .. Rum, Beer ya ho Whisky,
Koi Nhi Grlfrnd se Zyada Risky !
Aaj Iski, kal pata nhi Kisky
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl: Agar tum mere pati hote to main tumhari coffee mein zeher mila deti!
Boy: Aur agar tum meri wife hoti to main vo coffee zarur pi leta.
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse:Udhaas kyu baite ho sir?
Doctor:Dopahar jiska operation kiya tha, woh mar gaya.
Nurse: Arey woh to post mortem tha.
Doctor:Tho main subah kiska post mortem kiyaa tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek bahut sundar kuwari teacher ne 4 bacho k thapar mare.
Reactions of students..
Bengali:- sorry mam
Gujrati:- meri kya galti thi mam
Bihari:- sorry mam pr hum kuch ni kiya the
Punjabi:- "Shukar ah Rabba.. aise bahane hathh ta layea Sohneya ne"
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikhari: 50 Rs. dedo sahab girlfriend ko phone karna hai….
Sahab Apni Girlfriend Se:
Dekho, bhikaari bhi apni girlfriend se kitna pyar karta hai…. “True Love”
Bhikhari: Nahi nahi sahab, usse pyar karne ke baad hee main bhikaari bana hoon…
by Pak101.com (few years ago!)
Dost: Itne udas kyun ho?
Man: Wife se jhagra hoa tha usne kaha ke wo mujh se 30 din bat nahi kare gi
Dost:Tumhe to khush hona chahiye
Man:Aaj akhri din hai.
by Pak101.com (few years ago!)
THERE ARE BASICALLY 7 TYPES OF
GIRLS:::::::::::::::::::
1.HARD DISK GIRLS:
remember everything forever.
2.RAM GIRLS:
forgets about you the moment you turn her off.
3.SACREENSAVER GIRLS:
just for looking.
4.INTERNET GIRLS :
difficult to access.
5.SERVER GIRLS:
always busy when you needed.
6.MULTIMEDIA GIRLS:
makes horrible things looks beautiful.
7.VIRUS GIRLS:
these type of girls are normaly called
::WIFE::
once enters in your system don,t leave even after
format.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa goes for railway reservation
Santa: Mera AC chair car ka reservation kar dena
Railwayman: Seat nahi hai
Santa: Aap reservation kare seat ki chinta na kare, ek kursi me ghar se le lunga.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Khudkushi par speech de raha tha
Khudkushi Paap hai
Zulm hai Gunah hai
Buzdili hai Pagalpan hai
khudkushi krne se behtar hai insan khud ko
Goli maarle!..lolz..:P:P
by Mohammad Ali (few years ago!)
MERI" Khoobsurati ka Raaz Mujhe Khud Nahi Pata
FaraZ
Pata Nahi Kyun Log Mujhy SALMAN KHAN Samjhty Hain
/('.')/
) ( Thnx yaro
! ! Thanx
by Mazhar Khan (few years ago!)