katrina
Baap ne apne baitay ki talashi li,
jaib se naswar, cigrette, chars, katrina kaif ki tasaweer aur girls ke numbers baramad hoye,
baap ne baitay ko bohot mara or kaha “kab se kar rahe ho ye sab kuch”?
Baita rote hoye bola,
“Abu main ne aap ki jacket pehni hui hai”
by Abdul Sami (few years ago!) / 1222 views
Similar Jokes
Boy: main tmare lia asman se taray tor k la skta
hu
girl: ye to aam bat hay. Agr scha lv krte ho to
utility store se cheeni la k dikhao :-P
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 charsi dusre se: Tujay pata hay bhaarat aur hindustan may jang ho rahi hay. 2nd charsi:
shukar hay india beech may nahi ayea warna bohat tabahi hoti.
by Pak101.com (few years ago!)
Father : Tum Meri Beti Se Kab Se
Pyar Karte Ho?
.
Boy : 6 Mahine Se.
.
Father : Main Kaise Yakeen Kar Lu?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy : 3 Mahine Aur Wait Kar Lein,
Yaheen Ho Jaayega..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Q: What is the difference between a cat and a comma?
A: One has claws at the end of its paws and the other is a pause at the end of a clause.
by Pak101.com (few years ago!)
Agar 3 Din Tak Subha Nend Se
Jaag Kar Kangha Na Kia Jae
T0
Hair Style
"Rehman Malik"
Jesa Ho Jata Hai..
"Veena Returns"... ;->
by Usama (few years ago!)
Admi;aj kal tera bhai kia karta hai,
Dost;aik dukan kholi thi par ab 6 maah se jail me hai,
Admi;wo kiun?
Dost; dukan hathory se kholi thi.
by Sabir shah (few years ago!)
The Best Shair Written On A Rickshaw !
“Hino Ka Baap,
Nissan Ka Nana..
Yeh Rickshaw Chala Raha Hai Pathan Deewana
by Mohammad Ali (few years ago!)
Examiner: Tell Me The Name Of This Bird By Seeing Its Legs Only?
Sardar: I Don’T Know. Examiner: You are Failed, What’S Your Name? Sardar: See My Legs & Tell My Name
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 sardar bus main betha
us k samnay 1 molvi beth gia
sardar dar gia or bola “molana saab tusi dum darood walay oo yha bumb barood walay?”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Classic Insult..
1 larka scooty se ja rha tha
toh uska tyre
Bhains k gobar k beech mai se nikal gya..
paas mai kuch larkiya khadi thi
or os larke ko boli hpy bday to U..
.
.
.
.
Boy-wish krne se kaam nhi chalega,
Cake toh khana hee parega..:P :O :D
hahahahahahaha
Bor rock grls shokd
by Pak101.com (few years ago!)