Meri biwi mujhe chorr ke chali gayi.
Santa : Meri biwi mujhe chorr ke chali gayi.
Banta : Tu uska khyal nahi rakhta hoga.
Santa : Arre yaar…Sagi behen ki tarah rakhta tha usko!
by Pak101.com (few years ago!) / 1112 views
Similar Jokes
Ek bacha paida hotay hi nurse say bola: LIGHT Hai?
Nurse: NO
Bacha bola Oh tuadi khair… . . . . . . . . PAKISTAN wich aagia.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: Tumhare father kia karte hain?
Student: HBFC k malik hain.
Teacher: O Nice, acha ye HBFC ka matlab kia hai?
Student: Hafiz Burger & Fruit Chaat
by Pak101.com (few years ago!)
Munna: Bolay to darad kahan hai apko?
Patient (F): Pooray badan mien hai
Munna: Yeh kaisay ho sakta hai ray, kuch detail
batao.
Patient: Tocuhes her right knee and says here,
then touches her earlobe and says here, then
touches her left cheek and says here, etc.
Munna: Aesay hi khaali peeli tension de reli hai,
teri finger mien dard hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shadi main Khana khany k 2 usool.
Rule 1:
Pehli baar is tarha khao k dosri baar nahi milega.
Rule 2:
Doosri baar is tarha khao k pehli bar mila he nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Sonu: Ladki fasaani aati hai. Monu: Nahi. Sonu: Kagaz ka jaahaz banake
class room mein uda de,
Madam puche to ladki ka naam lagade, bas ladkiphas gayi.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Vs Pathan: Itne Saray Log Footbal Ko Latin Q Mar Rahe Hain ?
Pathan: Goal Karne K Liye Sardar G !
Sardar: Gol He Tu Hai Aur Kitna Goal Karinge
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Bazurg kisi abadi se guzar rhy thy unho ne dekha ke puri abadi mai sirf 2 ghar ese hy jo chand ki tarha chamk rahe hy
Wo isi tajasus mai dusre din b isi abadi se guzray or wohi manzr dekha unho ne logo se poucha ye kia raz hy
Logo ne unhy bataya ke ye Allah ke wo bandy hy jinho ne
UPS lagwaya hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
U S A: Hamare DOG Football khelte hai?
.
.
.
.
JAPAN: Hamari FISH dance Karti hai?
.
.
.
.
.
CHINA: Hamare HATHI cycle chalate hai?
.
.
.
.
.
.
.
PAKISTANI: HAMARE GADHE DESH CHALATE h :P
by Pak101.com (few years ago!)
1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai
2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai
2nd sardar:door ka mein samjha nahin
sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A Wife hit her Husband with a Frying Pan
"tuunnn.."
HUSBND:What was that for? WIFE:I found a paper
in ur pocket with the name JENNY on it.
HUSBAND: I took part in a RACE last week & JENNY
was the name of my HORSE.
WIFE: Sorry!
Next day wife hit him with the frying pan AGAIN!
"tuunnn.."
HUSBND: y did u do that for?
WIFE: Ur Horse is on the phone
by Pak101.com (few years ago!)