A COUPLE BEFORE
A Couple Before Marriage
“MAD” For Each Other …
After Marriage
“MADE” For Each Other …
And
A Few Years Later
“MAD” Because Of Each Other…
by Muneeb Alam (few years ago!) / 969 views
Similar Jokes
Black Husband: If I die, will you remarry?
Black Wife: No! I'll stay with my sister. But if I die will you remarry?
Black Husband: No, I'll also stay with your sister.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Chor
Ek Gangster
Aur
Ek Murderer
Ek Hi Gadi Me Jaa Rahe The..
Tab
Wo Gadi Kaun Chala Raha Tha
?
?
Socho
?
?
Ek POLICE OFFICER..
by Pak101.com (few years ago!)
Father to Son: Beta sharab kabhi mat peena,
Warna woh jo 2 aadmi ja rahe hain,
Woh tumhe 4 nazar aayen ge..
Son : Lekin papa woh to 1 aadmi hai
by Pak101.com (few years ago!)
sardar apna mobile
Qabristan main dafna raha tha
.
Major Rohail:
Sardar G Ye kya kar rahe ho?
....
Sardar:
Yaar dukan wale ne kha hai ke
Mobile "DEAD" ho gaya hai..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A little girl came home from school and said to her mother, "Mommy, today in school I was punished for something that I didn't do." The mother exclaimed, "But that's terrible! I'm going to have a talk with your teacher about this ... by the way, what was it that you didn't do?" The little girl replied, "My homework."
by Pak101.com (few years ago!)
KFC New Prices
Piza @Rs.200
Chicken @Rs.150
Burger @Rs.100
Pepsi @Rs.50
Lakin ap phir b kuch kha nhi sakte Q K
ap k pas tou sms k liye b paisy nhi hote.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ishq k Jazbat Ko Khudkashi Karni Pari
Panchiyon Ko Par Jala K Roshni Karni Pari
Ek Bachi Ki Bewafai Ko Bhulane K Liye
Jane Kitni Bachiyun Se Dosti Karni Pari. :-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife:jb me ap pe gusa karti hun to ap apna gusa kaise nikalte ho?
Shohar:toilet saf kar k
wife wo kaise
shohar:ap k toth bushar se saf karta hun.
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan k paas 1 mehman aaya. Pathan bola: 'o yara is pankhe k niche betho tumhe sawaab milega.
Mehman:wo kese?
Pathan: hm ye pankha masjid se utaar k laya hai.
by Pak101.com (few years ago!)
* Congratulations *
SMS na karney pey
Aapko
Award
of Kanjoosi 2015
diya jata hia.
no need to say thanks, ye award ap he ka right ta
by lescol (few years ago!)