Interviewer : Imagine, in a closed room,
Interviewer : Imagine, in a closed room, how can you escape if it caught fire?
Santa : Simple, Stop imagining.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 876 views
Similar Jokes
Santa: yaar I m Notice a very Impotant thing
Banta:- Wht is dis?
Santa: Jab railways Fatak Bhand hota hai
Tab
Tab
Tain Jarur aati ha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ko dost ne khanay pe bulaya.
Pathan jab dost ke ghar aaya toh ghar pe tala laga tha,
Aur likha tha maine bewaqoof banaya tumko.
Pathan ne Hoshiyari dikhai or niche likh diya,
“Main toh aaya hi nahi tha”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl- meri ek ek saans pe ek ek ladaka marta hai
boy-toh tum koi accha sa toothpaste kyu nahi use karti...
by Pak101.com (few years ago!)
How boys grow
bacha
larka
naujawan
jawan
mard
budha.
How girls grow
bachi
bachi
bachi
bachi
bachi
aunty
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Aadmi
Dusre Aadmi Se
Ye Bachche Itne
Shararti Kyu Hote He?
Dusra Bola
Jo Cheez Banti
SharaRat Se He Wo
Sharif Kaise Ho sakti
by Pak101.com (few years ago!)
Father: shaadi bachon ka khel nahi
Son: haan pata hai mujhe,
Father: kiya pata hai?
Son: yahi k shadi badon ka khel hai jo bachon k liye khela jata hai
by Pak101.com (few years ago!)
A MEMON MOVIE
Hero: Hamja
Heroin: Julaika
Villain: Ghaffaria
Ghaffaria Julaika Ko Utha K Le Ja Raha Hay
Aur Wo Chilla Rahi Hai:
“Meekay Bachaai Hamjaa
Meekay Bachaai!”
Hamja:
Julaika! Aon Natho Achi Sakno..
Dukan Te Bo Rush Hai!:-D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: Mere sath chalogi
Girl: Kidhar
B:Aap jidhar bole udhar
G: Thik h,shopping chalte he
B: Kasam se "DIDI" apse mazak karna bhi Gunha hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa call to FM Radio I hv found wallet with Rs 15000 of Mr. Shyam
RJ Sir u want to return it
Santa Nahi re I want 2 dedicate a sad song 4 him
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Baap: Beta Tujhey Kesi Bivi Chaheay?
Beta: Chand Jesi
Baap: Itni Khoobsurat?
Beta:Nahi, Aisi Jo Raat Ko Aay
Aur Subah Chali Jaay
by Pak101.com (few years ago!)