Ye Hath Hum Ko De De Thakur

Gabbar-Ye Hath Hum Ko De De Thakur,
Thakur-Nahi Yaar Gabbar,

Me Dil Ka Mariz Hu,
Agar Tune Mere Hath Kaat Diye To Mai B.P Kese Check Karwaunga..

by Pak101.com (few years ago!) / 990 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar complained 2 Police

Sardar complained 2 Police :

Sir all items are missing, except the TV in my house.

Police : How the theif did not take TV???

Sardar : I was watching TV na....

by Pak101.com (few years ago!)
Daryaaft Or Ejaad Me Kya Farq

Teacher: Batao Daryaaft Or Ejaad Me Kya Farq Hai ?

Pathan: Mere Baap Ne Meri Maa Ko Daryaft Kya Or Phir. Dono Ne Mil Kar Mujhe Ejaad Kia.

by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan ko koi aadmi mobile par

Aik pathan ko koi aadmi mobile par bohat tang kar raha tha

Pathan ne tang aa kar apni sim badal lior osse naye number se phone karte hoe bola
Abb mujhe tum tu kiatumhara baap bhi tang naheen kar sakta
Main ne sim badal li hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
pathan ki ulfaat

In Ulfat Ki Raahon Mein
Mujhy Dhoka Na Dena
Ae DOST

Mera Yaqeen Tujh Pe
...Aisa Hy Jese PATHAN
Ka NASWAR Per ...

by Abdul Hannan (few years ago!)
TEACHER: John, how would you

TEACHER: John, how would you spell “crocodile”?
JOHN: “K-R-O-K-O-D-A-I-L”

TEACHER: No, that’s wrong

JOHN: Maybe it’s wrong, but you asked me how I would spell it!

by Pak101.com (few years ago!)
Ek riksha k piche likha

Ek riksha k piche likha
tha ki
SAWAN KA INTAZAR HAI...
Piche se 1 truck aya
aur riksha ko uda dia aur
us k piche likha tha
AYA SAWAN JHOOM K...

by Pak101.com (few years ago!)
Pata nhi kyu

Pata nhi kyu
log meri itni respect krte h

main jb unhe msg krti hun to wo apna sir neeche jhuka kr mera msg padhte h
bilkul aapki tarah.

by Mazhar Khan (few years ago!)
12 bachey Hon gy

Govrment Ne Ellan kiya k jiske 12 bachey Hon gy
Unhy 1200,000 Diye Jain gy
Husband: Mari G/f K Pas Mera 2 Beta Hy usko bi
Le aata Hun 12 ho jaein gy
... Ghar Aya To 6 Bache Nahi Thy, Pocha Kahan Hy?
.
.
.
.
.
.
Wife: Tum akely ne Ellan Suna hai kiya ? ..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Cute insult

Cute Insult:
Boy: i want to say something to u Gal: wt ?!
...
Boy: Its 3 words & 8 letters
Gal: i know. Its I luv u, ...but i dont!
Boy: No !!
Gal: den wt?!!!
.
Boy: GO TO HELL !!!
lolzz....

by Tanveer Hussain (few years ago!)
MOLU:Ghar me aag lag

MOLU:Ghar me aag lag
gayi, aag lag gayi

GOLU:Mujhe kya

MOLU: Bevkoof! Tere
ghar me lagi hai

GOLU: Fir tujhe kya

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook