Mera 1st Opertion Hai
Operation Se Pehly
Doctor Ne Phoolon K Har Mangwaya,
MAREEZ:Ye Kis Liye?
Doctor:Mera 1st Opertion Hai
Agar Kamyab Hua To Mere Liye
Warna Tumhare Liye;-)
by Pak101.com (few years ago!) / 1085 views
Similar Jokes
Police arrested a drunkard asked: Where r u going?
Man: I'm going 2 a lecture on ill effects of drinking.
Cop: Who'll lecture at midnight?
Man: My wife...
by Pak101.com (few years ago!)
Gal: Do u have any sentimental love cards? Shopkeeper: How about this card, it says 'To the only boy I ever loved' Gal: Great! I want 10 of them.
by khalid hussain (few years ago!)
Boy: “I Love You”
Girl: “Main Bhi Tumse I Love You Kahoon To Kya Karoge?”
Boy: “Main To Khushi Se Marr Hi Jaunga”
Girl: “Ja Fir Nahi Kehti Jee Le Apni Zindagi“
by Pak101.com (few years ago!)
Bas Stop Pe Pappu Ek Ladki Ko Taad Raha Tha
Ladki Ne Usko Tokte Hue Puchha
Ladki: “Mujhe Aise Kyun Dekh Rahe Ho? Tumhari Koi Bahan Nahi Hai Kya?”
Pappu: “Hai Na, Isliye To Dekh Raha Hu”
Ladki: “Kyu?”
Pappu Muskurate Hue Bola: “Wo Kya Hai Ki Meri Bahan Ko Ek Bhabhi Chahiye“
by Pak101.com (few years ago!)
Docter:motape ka aik hi ilaj hai ap roz aik roti khaya karo,
mareez:ye roti khana khane se pehly khani hai ya khana khane k baad
by Sabir shah (few years ago!)
Ustaad Pathan Se Pakistan K Kitny Soobay Hay?
Pathan : (4)
Ustaad Sahabash Un K Naam Batao
Pathan: Mashrik, Maghrib, Shumal, Junoob
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Attending A Wedding For
The First Time, A Little Girl
Whispered To Her Mother:
"Why Is The Bride Dressed
In White?"
Because White Is The Color
Of Happiness, And Today Is
The Happiest Day Of Her Life.
The Child Thought About This
For A Moment, Then Said,
So Why Is The Groom Wearing
Black...? ;->
by Abdul Sami (few years ago!)
TEACHER: Us ne KHUDKUSHI kar li
Usey KHUDKUSHI krni pari
Dono me fark batao?
STUDENT: Pehla Parha Likha Berozgar Tha,
Dosra SHADI SHUDA tha.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
What is similarity between SUN & WIFE..? . .
Very Simple..
Aap dono ki taraf ghoor kar nahi dekh sakte.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Lucky: Yaar mujhey kuch nahi aata tha main paper khali chor aya hon.
Banta: Main bhi!
Santa: Shit yaar, teacher samjhe gi hum ne cheating ki hay. :p :D
by Asim Raza (few years ago!)