Aik doctor mareez kay peeche bhaag reha thaa
Aik doctor mareez kay peeche bhaag reha thaa. Logo ne wajah poache to doctor kehta mareez damagh ka operation kerwane aata hai aur baal katwa kay bhaag jata hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1001 views
Similar Jokes
Girl Ask Sardarji:
“Will U Marry Me”
Sardar Ji Replied:
No !!
Mai Shadi Sirf Apne Relatives Mai Kere Ga
Mama Ne Papa Se Ki Thi
Bhayya Ne Bhabhi Se Ki
Aur Mai Apni Biwi Se Karon Ga
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Aao Race Lagatay hain, Jo haara woh ek hazaar rupay dega.
Pathan: Lekin Mujhe Rasta nahi Maloom.
Sardar: Bus Tum meray peechay peechay aatay rehna.
Pathan: Thanks Yara..
by Mohammad Ali (few years ago!)
Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai,
uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappad ki awaaz mujhe bhi sunai di thi.....
by Pak101.com (few years ago!)
Maalik:
Abi tk tujh se machar nhi maray?
Mere kano me gunguna rahy han.
Nokar:
Sahab mene Machar Maar dye hyn,
ye to unki Biwiya hn Jo Vidwa ho
k Ro rhi hein..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher 2 Santa:Ur son is a fool c report Card
Eng- 6Maths- 7Sci- 4Sst-8Pbi- 8TOTAL- 33
S:'Total' me to kamaal hi kar diya, Iski to tution b nhi thi
by Pak101.com (few years ago!)
Munna Bhai: Aay circuit, baapu bole toh gandhi ji kapde kyu nahi pehantay thay?
Circuit: Bhai bole toh bapu bhi us time ke Salmaan Khan thay!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Solid REPLY.
GF- Kal tumhe kitne call kiye.,
lekin
tumne phone nahi uthaya.???
BF-Q uthau
45 Rs. deker jo gana lagwaya he wo kya tera baap
sunega..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
gir;mujhe kyoun dekh rahe ho?
tumari koi behan nahi he kya
boy;hai is liye to dekh raha hoon
girl; koun?
boy ; meri behan ko bhabi cahiye..........
by Pak101.com (few years ago!)
A drunk man was smoking drugs while driving.
The policeman stop him and says, "Show me you
ID?"
The drunk man, "What drugs??
by Tanveer Hussain (few years ago!)
in computer exam...
.
Examiner:"What is Microsoft Excel?"
.
Santa:"It is a new brand of Surf Excel to clean the computer!"
by Pak101.com (few years ago!)