Pathan


Ek Pathan bhari Bus mai ek Larki se Touch ho raha tha

Ek Pathan bhari Bus mai ek Larki se Touch ho raha tha

Larki: Excuse me Aap Acha nahi kar rahy..

Pathan: Itny Rush me is se acha nahi ho sakta……

by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 856 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Don’t Worry Yaar Pool Is Empty

Sardar Jee As A Director :
U Should Jump 2 D Swimming Pool 4m 100 Ft Height

Hero: I Don’t Knw Swiming

Sardar Jee : Oye Don’t Worry Yaar Pool Is Empty …

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ne shesha kharida

athan ne shesha kharida.

Pathan:- Is sheeshay ki koi guarantee?
Shopkeeper:- Ap isko 100 manzil se nichy girao, ye 99 manzil tk nhi totey ga
Pathan:- Jio SHEHZADY ker dey pack..!

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Sach or Veham mai kiya farq hai?

Teacher: Sach or Veham mai kiya farq hai?

Student: Ap jo hamain parha rahi hain wo sach hai, laykin hum sab parh rahay hain ye apka veham hai.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Berozgari Ke Haal

Ek Dukhi Baap Apne Khas Dost Ko Apna Dukhda Suna Raha Tha.

Baap: “Mere Char Bache Hai, 1st Mba, 2nd Mca, 3rd Phd, 4th Chor Hai”

Dost: “Chor Ko Ghar Se Nikalte Kyun Nahi?”

Baap: “Wo Hi To Kamata Hai, Baqi Sab Berozgar Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
Sher se samna

Santa: kal mera sher se saamna ho gaya Banta:
Phir kay hua
Santa: maine TV band kar di
Banta: Kyon vo to TV Main tha na
Santa: Ye to main samajhata hun, us jaanvar ko kya
pata TV h isase bahar nahi nikalte

by Tanveer Hussain (few years ago!)
pathan shia ki majlis main

Pathan Shia Ki Majlis Mai

Aaj Phir Ek Pathan Pit Gaya:

Pathan Shia Ki Majlis Mai Gaya,

Aur Wahan Dekha Sab Seenay Pe Haath Maar Rahy Hain.

Pathan Samajh Gaya Aur Zor Zor Se Haath Maar Kar Cheekha.

AAL IZ WELL.

AAL IZ WELL.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Funny

1 yehi baat mujhy chain
se sony nahi deti.
“DOST”
K
pakistan bhar ki auraton
ko
Aetemad ariel par Q hy.
(,”)/’hum mar
<\/ gya hen
_/\_ kya??

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Urdu Funny Quote – RAILWAY INTERVIEW

RAILWAY INTERVIEW of Pappu:D
Interviewer:- agar do trains ek hi line pe aa
gayi to kya karoge ??
.
Pappu:- Jee, red light dikhaunga..
Interviewer:- Red light na ho to …??
Pappu:- Torch dikhaunga..
Interviewer:- Torch na ho to…??
Pappu:- Apni red shirt utaar kar dikhaunga.
Interviewer:- Shirt bhi red nahuyi to…??
.
Pappu:- Fir main apni mousi ke ladke ko
bulaunga.
Interviewer:- Wo kyun…?? kya wo traino ki
takkar rok dega ??
.
.
.
Pappu:- Jee nahi,
wo kya hai na k usne kabhi 2 traino kitakkar
nahi dekhi….

by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher, gul khan tum class mein

Teacher, gul khan tum class mein topi kiun phan kar aay ho

Gul khan, teacher kisi ko pata na chalay kay mery dimag mein kia chal raha hai...=P;-)

by Pak101.com (few years ago!)
A Men Feelings

A man's feeling
.
.
.
It feels like a mini heart attack
when i dont find my mobile in my pocket
&
Its almost like heart fail
when i see it in my girlfriend's hand

by Rizwan Ajmal (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook