Pathan
1st Pathan: O yara Bike q tez krdi.
1st Pathan:
O yara Bike q tez krdi.
2nd Pathan:
Break fail ho gya ha is se pehle accident ho jai jaldi se ghar phuch jate hen.
1st Pathan:
Good!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 932 views
Similar Jokes
Sardar got a job in AIRTel
custmr: Hello my AIRTEL sim loked what 2Do?
Srd: y don take tention remove airtel sim put BSNL,thank u 4caling
by Pak101.com (few years ago!)
Sometimes It is better to bunk off a class and enjoy with friends
.
Because today when I look back,
My marks never makes me laugh But these memories do!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Dada or dadi ne,apni jawani ke dino ko phir se yad kar ke manane ka socha,
.
unho ney faisla kia ke hum phir drya kinare milangay,
.
dada suba jaldi uth kar tyar ho ke, gulab le kar drya kinare pohncha, boht dair ho gayi dadi nahi ayi,wo ghusse me ghar aya, or phool phainkty howe bola, tum ayi kion nhi?
.
Dadi sharmaty howe boli:
.
Ammi ne jane nai diya
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan ne pehli bar aaina daikh kar bol: Esko tu kahin daikha hai
Boht dair sochny ke baad bola:Oye yai tu wahi bagerat hai Jo shadi ka album
mai hamara bewi ke sath betha hai
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Ye SMS Abhi Apne 8 FriEnDz Ko SenD Kro
AGar Wo WapIs tuM ko sMs KraIn To tuM SaMjh LeNa K
.
.
.
.
.
TuM Bhi FarIgH, TuMHaraY DoSt B FariGH.
by Mazhar Khan (few years ago!)
A stupid man goes 2 Gulabo's home and knocks the door.
Gulabo: kon?
Stupid man:Main!
Gulabo:Main kon??
Stupid man: Tu gulabo, hor kon!!
by Pak101.com (few years ago!)
Ticket seller: Boss, no one buying Ra.One's movie tickets.
Theatre owner: Give it free. Once they enter, close the doors & sell EXIT tickets for 500.
by Pak101.com (few years ago!)
Major Rohail: Jab tum itni tezi se garri chalatey ho To mujhe bohat darr lagta hai.
Driver: Major Sahab aap b meri tarha ankhen Band kar liya kro.
by Pak101.com (few years ago!)
A blonde told her doctor that she was really worried because everypart of her body hurt.The Doctor looked concern & said,"show me where."
The Blonde touch her own arm and screamed,"ouch!"she looked at the doctor and said "see?It hurts everywhere!"
The doctor laughed and said ,"Don't worry ;it's not serious.You have just got a broken index finger."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Invested 2 Lakhs
In A Business And Suffered Huge Losses
Do U Know What The Business Was?
He Opened A Saloon In Punjab!
by Pak101.com (few years ago!)