Sardar got a job in AIRTel
Sardar got a job in AIRTel
custmr: Hello my AIRTEL sim loked what 2Do?
Srd: y don take tention remove airtel sim put BSNL,thank u 4caling
by Pak101.com (few years ago!) / 1118 views
Similar Jokes
Ek chota baccha bahut der se ghar ke bahar khada darwaje ki ghanti bajane ki kosish kar raha tha.Toh ek budha aadmi aaya aur kaha:
Budha aadmi: Kya kar rahe ho beta?
Baccha: Uncle, yeh ghanti bajana chahta hoon.
Budha aadmi (ghanti bajake): Yeh lo bajgaya, ab kya hai?
Baccha: Ab bhago!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa sent SMS to his BOSS: Me sick, no work.
Boss SMS back: When I am sick I kiss my wife try
it.
Two hours later Santa sms 2 boss: Me ok, ur wife
very sweet.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sante ne apni engagement tod diti.
Kiyon ki kudi kavari c.
Santa: Jo ajj tak kisi di nahi ho saki, oh meri kiven ho sakdi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend: Kya shaadi k baad bi tum muje itna pyar karoge?
Funny Boyfriend: Kyon nahin? Mujhe to shadi-shuda girls bohot pasand hain.
by Pak101.com (few years ago!)
My wife treats me like GOD.! She
makes NO notice of my exi
stence till she wants some thing
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar jungle main gya…
us ny 1 shair(Lion) Ko apne traf
aate daikha.
Wo foran late gya
OR
Apni saans Rok lee.Shair us k paas
gya.
Aur Bry pyaar sy us k sir pr haath
phaira r kha…..
.
.
.
.
.
.
.
.
“Mere putar aa kam reech(bear)naal
kre
mere naal ni..”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Larki apni Dadi se: Main school nahi jawongi. Rasty main larkay chairty hain
.
DADI: Bahany mat banawo, mai bhi usi raste se roz bazar jati hon, Mujhe to koi nahi chairta.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:tum badal gai ho tume kiss karta ho to tum aankhen band nai karti
girl:kaminy pichli bar b band ki thi to 200 gaib ho gae the.
by Sabir shah (few years ago!)
Frnd 2 Memon:
Jb Grmi Prti H To Ap Kya Krte Ho
Memon: Hm Sb A.C K Samne Bet Jate Hain
Frnd: Jab Us Se Bhi Ziyda Garmi Parti Hai To
Memon: Phr Hm A.C On Krlte Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Batao cold drink
Nuqsan deti he ya faida?
Student: ager koi pila de
To faida agr plani pr jae
To nuqsan;
(-_-)
<)(>
_//_
O My God I Am So
Intelligent
by hearthackervsgirls (few years ago!)