Pathan
Pathan: Maa hum bara ho k airforce Me jay ga
Pathan:
Maa hum bara ho k airforce
Me jay ga
Maa:
Beta mujhe kese pata chalega
k ye mera bete ka jahaz hy
Pathan:
Hum GUZARTE waqt ghar pe
BOMB Phenk daiGa.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 955 views
Similar Jokes
santa shopkeeper se
santa: muje mere car me nayi battery lagwani hai
shopkeeper: Exide laga du ??
.
.
Santa: ek-side kyu be, jab paise pure de raha hun to dono side laga k de
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Pathan Ki Chappal Kisi Ne Churali,
Wo Seedha Qabristan Pohoncha
Aur Wahan Beth K Kehne Laga.
Khocha Hum Se Bach K Kahan
Jaega Eik Na Eik Din To Yahan Ayega.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek servey se pata chala hai k
Pakistan mein sab se ziada istemal honey wali cheez
.
.
.
.
Bareek pin wala charger hai.
by Pak101.com (few years ago!)
A couple were arguing.
Wife:u dont like anybody in my family
Man:Not true,I like ur mother-in-law better than my mother-in-law!
by Abdul Sami (few years ago!)
2 sardaron ko 2 bomb mile,
1st Sardar: chal police ko de k aate hain.
2 sardar: agar koi bomb raaste me phat gaya to?
1st sardar: jhoot bol denge ki 1 hi mila tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GOLU apni billi ko lekar exam dene ja raha tha.
MOLU:-ye billi ko lekar kha ja rhe ho.?
GOLU:-exam dene.
MOLU:-koun sa..?
GOLU:-"CAT" ka.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Raat ka time jab Munna aur Chinkie apnay bed room mien so rahay thay to phone ki ghanti baji.
Voice: Aray doctor sahab jaldi aayeay! Meray betay nay blade kha liya hai.
Munna abhi jaanay k liye tayyar hi hota k dobara phone aata hai.
Voice: Doctor Sahab! Aab aanay ki koi zaroorat nahi, meray husband ko shave k liye doosra blade mil gaya hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Police: aapki car ki accident kaise hua?
Santa: woh to mujhe bhi pata nahi hai sir. tab main
so rahaa tha?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
sardar ko uski Girl friend ne apne boob choosne ko kaha.
sardar Thori dair choosne k baad rone laga…
Girl friend:kya huwa?
sardar:maa yad aa gai hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 larka pathan se: Mai agar chahun to saray Pathano ko Jannat
se nikaal kar Jahanum main la sakta hun.
Pathan: Kis tarah yaara?
Boy: Main Jahanum mai Naswar ka dukan kholon ga.
by Pak101.com (few years ago!)