Mujhe kyoun dekh rahe ho
gir;mujhe kyoun dekh rahe ho?
tumari koi behan nahi he kya
boy;hai is liye to dekh raha hoon
girl; koun?
boy ; meri behan ko bhabi cahiye..........
by Pak101.com (few years ago!) / 982 views
Similar Jokes
kia hal ho gya yeh jan lo
abhi be wakat hai man jao
bury wakt ka say phaly man jao
WaRNa police waly khud he mana lay gy;-)
by Abdul Sami (few years ago!)
Ek dukhi girlfriend ne,
apne boyfrnd ke liye,
shayari likhi……………….
.
.
Phoolo ka raja,
Baharo ka shahzada…..
.
.
Dil tor kar chala gaya… .
.
.
.
.
KUTTA, KAMINA, HARAMZADA
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa Ke Ghar Aag Lagne Par Uski Patni Ki Kuch Body Jal Gayi.
Santa Usko Shehar Ke Mashoor
Sergion Ke Paas Le Gaya
Santa: “Doctor Sahab, Plastic
Surgery Karvane Mein Kitna Kharcha Aayega?”
Doctor: “5 Lakh Aayega Aur Dawaaiyo Ka Alag Se”
Santa Kuch Soch Kar Bola: “Doctor Sahab, Aur Agar Plastic Hum De To?“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher- What is Ur Father?
SANTA- I.C.S In Summer & P.C.S In Winter
Tchr-What?
SNTA- Icecrem Seller In Summer& Pakoda Chat Seller In Winter
by Pak101.com (few years ago!)
Jota chupai ki rasm k waqt dulhay ki 1 sali ne kaha: main 1100 lungi
2nd sali boli: main to 2100 lungi.
Peechay se 1 SARDAR bola 2310 lay lo, us main FM bhi hai
by Pak101.com (few years ago!)
SomeOne..
MiSSES U..
NeeDS U..
Worries About U
Lonely Without U
Guess Who?
THE MONKEY IN
... THE ZOO ..
by lescol (few years ago!)
Child-who is this man who comes every night and dissapears in morning?
Mother-thank God! You saw him, he is your father, a "Software Engineer"
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar travelling in Train
TC: Ticket dikhao
Sardar: Yeh lo
TC: Yeh to purani hai
!
Sardar: To Train kaunsi nayi hai?
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Wife saw a sign board:
Shafon suit
Rs 25
... Coton suit
Rs 15
Banarsi suit
Rs 18
Wife:Give me Rs 5OOO i will buy 50 suit.
Husband:Andhi. dhobi ki dukan hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar was giving interview for a job.
Manager asked: “What is Excel?”
Sardar replied: “It is a new washing powder for washing computers
by Pak101.com (few years ago!)