Aik perley darge ke sust-ul-wajood shaks
Aik perley darge ke sust-ul-wajood shaks ne apne aik dost se kaha. Bhai meri to hamesha qudrat ne madad ki hai.
Kaise?
Sust aadmi bola.
Main ne kuch darakht girane ka program banaya tha ka toofan aagia aur kuch darakht gir gia is kay baad mujhe kura karkat ke dher ko jalana tha kay aasmani bijli karki aur kura karkat kay dher khud ba khud jal kar rakh ho gia.
Ab kia program hai.
Dost ne sust-ul-wajood se pucha.
Mera program zameen se aaloo gajarain nikalne ka hai aur main is kam ke liye zalzaley ka muntazir hon.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1123 views
Similar Jokes
Shohar:tum roz mera ghar meri car,har waqt mera mera karti ho kbi humara bi kah dia karo.
Chalo ab kia dhondh rahi ho?
;->
bv:humara dopata
by Sabir shah (few years ago!)
Girl: Agar tum mere pati hote to main tumhari coffee mein zeher mila deti!
Boy: Aur agar tum meri wife hoti to main vo coffee zarur pi leta.
by Pak101.com (few years ago!)
pathan ne aik ghar ma chori ki...
sab kuch lutny k bad
jaynamaz bhi utha li....
Malik bola: "ye Jaynamaz tau chorr jao"
Pathan:
Khocha hum tum ko kia kafir nazar ata hai.. :D :D
by WAQAR (few years ago!)
Ek Baar Ek Indian Minister Obama Ke Saath Beach Par Jata Hai, Baaton-Baaton Mein Obama Ne Puchha
Obama: “Tumhe Swimming Aati Hai?”
Indian Minister: “Nahi”
Obama Hanste Hue: “Tum Se To Kutta Achha Hai Wo Bhi
Swimming Kar Leta Hai”
Indian Minister: “Tumhe Aati Hai?”
Obama Ne Fatafat Jawab Diya: “Haan”
Indian Minister: “To Sale, Tum Mein Aur Kutte Mein Farak Hi Kya Hua?“
by Pak101.com (few years ago!)
TEACHR- dinse kitne tarah ke hote hai?
Boy- Past, Present, Future.
Tchr- very good. exmpl do,
Boy- Kal apke beti ko dekha ,
Aj pyar karta hu,
Kal bhaga ke le jaunga.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:tum badal gai ho tume kiss karta ho to tum aankhen band nai karti
girl:kaminy pichli bar b band ki thi to 200 gaib ho gae the.
by Sabir shah (few years ago!)
Circuit -Aye mamu, tereko papad aur jhapad mein pharak pata hai kya? Mamu -Nehin.
Circuit -To kha ke dekh le, pata chal jayega.
by Pak101.com (few years ago!)
Tom: sale! 1 laat marunga mumbai ja k girega!
John: mein marunga to america me girega!
Santa: bhai mujhe dhire se 1 LAAT maro..pas k
gaon jana hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor:Ap bilkul mairi 3 bewi ki tarha lag rahi ha.....
Girl:Oh Really!!!
Doctor:yes
Girl:waisa ap ki ha kitni beewiya?
Doctor: 2........... :p
by Tayyab Mughal (few years ago!)
Pathan :chilkay samait KELA kha raha tha.
Admi: Is ko cheel to lo.
Pathan: Cheelne ka kia zarurat hai,hum ko yaqeen hai is k andar KELA he hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)