SHADI SE PEHLE
SHADI SE PEHLE
Boy: Aakhir wo din aae ga kb
Girl: tm muje chor to nhi doge
Boy: no way esa sochna b mat
Girl: Roz shoping kraogy
Boy: Q Nhi, Bahot Sari
Girl: tmhari zindgi me koi or to nhi?
Boy: no yar
Girl: do u love me.
Boy: yes dear.
Girl: oh dear!
SHADI K BAAD -
Ab zra ye sms neechey se ooper
prhen
by Mohammad Ali (few years ago!) / 1100 views
Similar Jokes
Son: Abba idher aa
Mother: Aise nahi boltey beta,
daddy ko izat k saath bulate hain,
Son: Abba izzat k saath idher aaja.
by Pak101.com (few years ago!)
Mohabbat
ISHQ
Pyar
ye 3 Cheeze Har Tufaan ka Muqabla KR sakti hai
Magar Ek Cheez in Sab Ko Khatam Kar sakti hai
Aur Vo hai Mummy Ki Chappal.
by Pak101.com (few years ago!)
Dad, what is the cost of marrying a woman?
I don't know son, I am still paying.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa ka bacha-Teri MAA itni moti he k sab usko TRUCK kehte he
Banta ka bacha: Teri MAA moti nai he isliye sab log use cycle cycle kehte he
by Pak101.com (few years ago!)
Khwab
Pathan ne oxford universty mein 1st Rank Me Aaya. News channel walu ne pucha..
Ab Aaghe Kya Karoge ?
Pathan : bachpan se ek khwab Dekha Hai apna tandoor Center kholu ga...
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Every woman needs a husband Bcoz there are a
number of things that go wrong For everything u
cannot blame God or the Government
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Mujhe Raat Bhar Neend Nahi I.
Banta: Q?
Santa: Q Ki Kal Raat Bhar Neend Mein Yahi Sapna
Dekhta Raha Ki Main
Jaag Raha Hu
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: Ye Bacha Tmara Kia Lagta Hy?
Pathan: Ye Hmara Dooor Ka Sagga Bhai Hy
Srdar: Dooor Ka.Saga Bhai? Me Samja Nai
Pathan:Is K Or Mere Drmiyan
13 Behen Bhai Hain
by Mohammad Ali (few years ago!)
Girl :- Baby doll main s0ne di
Baby doll main sone di.
.
.
.
Her mom :- Chal Fir safayi kar ghar ke k0ne
k0ne di.
.
.
Wadi ayi baby Doll s0ne Di
by Abdul Rehman (few years ago!)
Dr. Apna 1st operation mukamal karne k bad opretion theater se bahar aya
asman ki tarf dekh kar bola
ya Allah mera pehla tohfa qabool kar
by Sabir shah (few years ago!)