Man 2 Inspector
Man 2 Inspector: Sir zinadgi mein kabi haraam khaya ap nay?
Inspector: Bas aik dafa… ghar say khana aa gia tha wo khana para
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 896 views
Similar Jokes
Banta: Ek sar dard ki goli dena
Santa Chemist: Thora sochane ke baad, Sar dard hone ki to koi goli nahi aati
by Pak101.com (few years ago!)
Wife drinking WHISKEY,
asked"Tum kaun ho?"
.
.
.
Husband-"Pagal ho gayi ho kya? Apne husband ko
bhool gayi?
.
.
.
.
"Wife:"Nasha har gum bhula deta hai "Bhaisaab
by Pak101.com (few years ago!)
1 Kunwari ladki ko bachcha ho gaya . uske baap ne
poocha yeh bachcha kis ka hian
ladki : Papa missed call to sab marte the pata nahi
kiss ki recieve ho gayi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai
2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai
2nd sardar:door ka mein samjha nahin
sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Eik gora pakistan aya hamarey culture ko seekne aur jab wapus aya tho logo ne usey poocha ke kya seeka hai thumne tho bola "BIJLEE RALA BIJLEE LARA!"
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Santa dhobi se te T Shirt Ulti karke press
kar dena!
Ek din Baad
Banta: Meri T shirt press ho gayi?
Santa: Babooji press kaise karta, koshish to bahoot
ki lekin ULTI aa hi nahi rahi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardarji, tell me ….,
what is the meaning of SMS ?
Sardar angrily said, i know -
it means….S – Sardaron keM – Mazak udane kiS – Service
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband(rat 2 baje); neenad nai aa rahi hai.
Wife;kitchen me jao aur bartan saf kar do.
Husband;neenad me bol raha hon pagali
by Sabir shah (few years ago!)
Believe it or not, but its true.
Gandhi went to gym at the age of 24. One of his friend said,"Wah bapu, kya body hai".
Tabhi se bapu ne shirt pehenna chor diya.
by Pak101.com (few years ago!)
Major Rohail: Hamara Beta Nalaik Hai.
Hamesha Test Main "Andaa" Lata hai.
Anti Misba: Tum Kya Jano "Andey" ki Qeemat.
Pata hai Aaj Kal 105 Rupee Darjan hain. :-)
by Pak101.com (few years ago!)