sardar: Cheel ko english main kiya kehte hain ?

sardar:
Cheel ko english main kiya kehte hain ?
2 sardar:
Eagle
...
Sardar:
Agar cheel beemar hojaye to ?
2 sardar:
illegal ....

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1101 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Plz Naha Lo Yaar

Mujh Se Koi Ghalti Ho Gai He Kia?

Pichhle Ek Mahiney Se Mujhe Ignor Ker Rahe Ho, Plz Aisa Mat Karo

.

.

Tumhara Piyara

.

“SAABUN”..:-)

Plz Naha Lo Yaar ! Sardi Kam Nahi Ho Gi..:-p

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa:Y do u prefer prepaid

Santa:Y do u prefer prepaid connection over postpaid?

Banta:Prepaid me bahut fayda hai,
isme call k baad bill badhne ki bajaye kam hota hai

by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar aaj pehli bar maine

Santa: Yaar aaj pehli bar maine accha kaam kya, jiss par logon ne mujhe bohat mara!

Banta: Woh kya..

Santa: Ek makan mein aag lagi thi, aur andar kuch log thay, maine window tori aur andar ja kar sab logon ko bahar nikal diya.

Banta: Toh logon ne kyun mara

Santa: Yaar, kyun ke woh sab log fire fighter thay!

by Pak101.com (few years ago!)
In exam hall a girl 2 santa

In exam hall a girl 2 santa:
Mujhe bas is ans ki starting bata do baki main likh lungi."

SANTA ne dhyan se idhar-udhar dekha,fir dhire se bola:

"The"

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar


2 Sardar Rastey Per

2 Sardar Rastey Per

1st Sardar Bike Per,
2nd Sardar Prado Mein,

1st Sardar To 2nd: O Ji Kabhi Bike Dekhi Hai?

Again : O Ji Kabhi Bike Dekhi Hai?

Prado Wala Nai Phir Jawab Nahi Diya,

1st Sardar Ka Accident Ho Geya,

2nd Sardar: Tum Kyun Puch Rahey They Ke Bike Dekhi Hai?

1st Sardar : O Ji Iska Break Kahan Hota Hai :D

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Doctor and Sardar

Doctor: Bachy ko pani dainy se pahle ubaal lia karain
.
Sardar: Wo tu teekh hai lekin Ubaalny se Bacha mar tu nahi jayega??

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Love Mariage ka Matlb Apni Girlfrnd

Love Mariage ka Matlb Apni Girlfrnd Ko Wife
Bnana
Arange Marriage Ka Matlb
SoChO
.
.
KiSi Or Ki Girlfrnd ko Wife

by Tanveer Hussain (few years ago!)
A worried man to psychologist

a worried man to psychologist
my wife treats me as if iam dog
dr. does she abuse u, hits u or strave u?

man; no no worse she wants me to b faith ful

by Pak101.com (few years ago!)
Radio Or Akhbar Main Kia Farq Hai

Teacher: Radio Or Akhbar Main Kia Farq Hai?

Pathan (Bohat Soch K):
Dekho Madam,
Akhbar Mein Hum Rotiyan La Sakta Hai, Magar Radio Mein Nahi…

by Pak101.com (few years ago!)
Bachcho agar man

Teacher: bachcho, agar man se praarthanaa kare to bhagwan aapki kwaaish poora karenge.

Student: woh sab jhoot hai sir.
Teacher: kyu?

Student: agar woh sach hota to, ab tak aap doosre school chale jaate

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook